0 0 0 0 0 12.08.2019Ponad 1700 zł – tyle w tym roku przeznaczymy na wyprawkę szkolną. Badanie DeloittePoczątek września wiąże się z wydatkami na wyprawkę szkolną. W tym roku polska rodzina przeznaczy na nią średnio 1718 zł. Na co wydamy najwięcej? Na ubrania, buty czy przybory szkolne? Gdzie i kiedy planujemy zrobić zakupy? Czy chętnie kupujemy rzeczy związane z wyprawką szkolną online czy raczej w sklepach stacjonarnych? Sprawdziła to firma Deloitte.
0 1 0 0 0 12.08.2019Brother wybrał On Board Think Kong do obsługi na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i WschodniejFirma Brother – dostawca i producent drukarek, rozwiązań dla biznesu i domu – rozpoczęła współpracę z On Board Think Kong. Agencja będzie zarządzać kanałami social media marki na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej.
0 1 0 0 0 12.08.2019Fundacja Itaka współpracuje z graczamiFundacja Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych została partnerem charytatywnego eventu speedrunningowego „Gramy szybko, pomagamy skutecznie”. Podczas wydarzenia prowadzona będzie zbiórka na rzecz organizacji.
2 2 0 0 0 9.08.2019Dorota Wellman i Marcin Prokop ambasadorami usługi Esize.me w Grupie CCCDorota Wellman i Marcin Prokop zostali ambasadorami usługi Esize.me. Pozwala ona na indywidualny dobór rozmiaru obuwia na podstawie cyfrowego skanu stóp.
1 0 0 0 0 9.08.2019Przypadkowy małżonek, tatuaż, zbędne kilogramy i ciąża – tajwańskie linie lotnicze pokazują, co można przywieźć z podróżyChina Airlines wystartowały z kampanią „What Travel Brings You”. Pokazują w niej, co może przynieść podróż.
0 8 0 0 0 9.08.2019Polski Internet w lipcu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w lipcu 2019 r. wyniosła ogółem 27,9 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,1 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 8.08.2019Porty Lotnicze wybrały agencję do obsługi reklamowejPorty Lotnicze (PPL, Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze) rozstrzygnęły postępowanie na bieżącą obsługę reklamową przedsiębiorstwa. Wygrała je agencja Olmeka.
0 1 0 0 12 8.08.2019YouTube blokuje konta, tłumacząc, że szerzą mowę nienawiściW pierwszych dniach sierpnia można było zaobserwować falę banów i ostrzeżeń na YouTube. Serwis usunął m.in. kanały Telewizji wRealu24 i działaczki anti-choice Kai Godek. Ostrzegł też Radio Maryja.
0 1 0 0 1 8.08.2019Coca-Cola HBC poszukuje przedstawicieli handlowych. W kampanii zachęca: „ReDefine Your Limits”„ReDefine Your Limits” to hasło kampanii wizerunkowej firmy Coca-Cola HBC. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych. Podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży firmy.
0 1 0 0 0 8.08.2019Międzynarodowy konkurs na plakat z okazji 100-lecia PKOlPolski Komitet Olimpijski ogłosił międzynarodowy konkurs na plakat z okazji swojego 100-lecia. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 18 sierpnia.