Grudziądz zaprezentował nową identyfikację wizualną - Marketing przy Kawie
Grudziądz zaprezentował nową identyfikację wizualną
  • 0
  • 6
4.10.2021

Grudziądz zaprezentował nową identyfikację wizualną

Budowa silnej i pozytywnej marki Grudziądza, szersza promocja walorów miasta oraz skuteczna informacja o sprawach ważnych dla mieszkańców – to najważniejsze cele przygotowanych przez urząd miejski Grudziądza zmian w obszarze komunikacji społecznej i identyfikacji wizualnej. Zostały one przedstawione 27 września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 października 2021

3 października 2021