Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu – tej zasady trzymają się uczestnicy akcji promocyjnych
  • 0
  • 2
4.11.2015

Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu – tej zasady trzymają się uczestnicy akcji promocyjnych

Ponad połowa konsumentów (58%) to łowcy promocji – wynika z „Monitora promocji” ARC Rynek i Opinia. Respondenci przyznają też, że w ramach akcji promocyjnych bardziej niż w ubiegłych latach przedkładają nagrody gwarantowane, nawet małe, nad duże, które trzeba dopiero wylosować czy wygrać w konkursie rozstrzyganym przez komisję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 listopada 2015

3 listopada 2015