0 1 0 0 0 22.11.2005OS3 totally sexyAgencja interaktywna OS3 multimedia wygrała międzynarodowy przetarg na stworzenie serwisu internetowego marki odzieżowej Tally Weijl. Strona przygotowana została z myślą o klientkach Tally Weijl z siedemnastu krajów świata.
0 1 0 0 0 22.11.2005Spojrzeć klientowi prosto w oczyAgencja badawcza Inquiry przeprowadziła badanie satysfakcji klientów dla Comp SA, wiodącego polskiego producenta urządzeń kryptograficznej ochrony informacji.
0 1 0 0 0 22.11.2005San Markos łączy z Żółtym Telefonem 9494Trwa kampania reklamowa warszawskiej informacji telefonicznej o usługach i produktach. Jest to początek nowej komunikacji, a także powrotu do dawnej nazwy informacji: Żółty Telefon 9494. Partnerem marketingowym firmy i twórcą kampanii jest agencja San Markos – Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 22.11.2005Świat bez kabli według agencji ParalotnaAgencja reklamowa Paralotna opracowała dla firmy Nikon Polska lokalną wersję kampanii promującej nowe aparaty cyfrowe serii COOLPIX - modele P1 oraz P2. Kampania prowadzona jest pod hasłem "Jest świat bez kabli".
0 1 0 0 0 22.11.2005Wykorzystaj światło! Kampania reklamowa Apollo LightingWykorzystaj światło! – pod tym hasłem rozpoczyna się prasowa kampania reklamowa marki produktów oświetleniowych Apollo Lighting. Kampania ma na celu budowę wizerunku marki Apollo Lighting, jako proponującej nowoczesne rozwiązania oświetleniowe, przy jednoczesnym zachowaniu dobrej jakości za rozsądną cenę.
0 1 0 0 0 22.11.2005Option One dla Bayer HealthcareOption One pracuje nad rozszerzeniem dystrybucji kluczowych marek Bayer Healthcare.
0 1 0 0 0 22.11.2005Sukces Światowego Dnia Dziecka w McDonald’s20 listopada 2005 r. miał miejsce finał tegorocznej edycji Światowego Dnia Dziecka w McDonald’s. Tego dnia we wszystkich krajach gdzie działają restauracje McDonald's prowadzono zbiórkę pieniędzy na rzecz instytucji i organizacji zajmujących się pomocą i opieką nad dziećmi, szczególnie dziećmi chorymi. Każdy kraj przygotował własny plan działań.
0 1 0 0 0 22.11.2005Triumph na srebrnym ekranieFirma Triumph Polska Sp. z o.o. słynąca ze spektakularnych kampanii outdoorowych tym razem stawia na srebrny ekran. Od 4 listopada do 9 grudnia w 38 kinach na terenie całego kraju będzie wyświetlany spot promujący najnowszą kolekcję bielizny – Fashion. Szacuje się, że przekaz dotrze do ponad 600 000 odbiorców z wyselekcjonowanej grupy docelowej.
0 1 0 0 0 22.11.2005Nowy miesięcznik Przetargi PubliczneW listopadzie ukazał się nowy miesięcznik "Przetargi Publiczne". Pismo specjalistyczne w praktyczny i przystępny sposób opisujące problemy, z którymi na co dzień borykają się osoby zajmujące się zamówieniami publicznymi - zarówno zamawiający, jak i wykonawcy. Nad artykułami pracują doświadczeni specjaliści z dziedzin, których dotyka konkretny problem.
0 1 0 0 0 22.11.2005Goodyear Dunlop Tires Polska z S4Agencja Reklamowa S4 realizuje kolejny już projekt dla firmy Goodyear Dunlop Tires Polska. Tym razem wspiera wprowadzenie na rynek nowych opon Dunlop SP Winter Sport 3D.