GG Promotion dla Grupo Lar
  • 0
  • 1
23.07.2008

GG Promotion dla Grupo Lar

Grupo Lar realizuje projekt osiedla mieszkaniowego we Wrocławiu. Nieprzypadkowo osiedle położone przy ulicy Vivaldiego, wpisywać będzie się w lokalną tkankę miejską nazwą Maestro. Motywem przewodnim kreacji wizualnej kampanii marketingowej zostały bezprzewodowe słuchawki a hasło kampanii brzmi: „Zamieszkaj na Osiedlu Maestro. Posłuchaj głosu serca i rozsądku.”  

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2008

Radio – historia i współczesność

Autorzy Wiesława Kubaczewska i Marcin Hermanowski oraz wydawca Ośrodek Badania Rynku Sztuki Współczesnej przedstawiają nową pozycję na rynku wydawnictw specjalistycznych pn. „Radio – historia i współczesność”. To opracowanie dotyczące jednego z największych i najpopularniejszych mediów, jego adresatem są zarówno wszyscy studiujący dziennikarstwo, marketing  – kierunki reprezentowane przez wiele uczelni humanistycznych w Polsce – jak i dziennikarze radiowi oraz pracownicy agencji reklamowych – zwłaszcza rozpoczynający praktykę w zawodzie, a także wszyscy interesujący się radiem.