Effectica Direct dla HP - Marketing przy Kawie
Effectica Direct dla HP
  • 0
  • 1
23.07.2008

Effectica Direct dla HP

Hewlett-Packard podsumował efekty zakończonej właśnie kampanii IT Governance, zrealizowanej przez agencję marketingu bezpośredniego Effectica Direct.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2008

Radio – historia i współczesność

Autorzy Wiesława Kubaczewska i Marcin Hermanowski oraz wydawca Ośrodek Badania Rynku Sztuki Współczesnej przedstawiają nową pozycję na rynku wydawnictw specjalistycznych pn. „Radio – historia i współczesność”. To opracowanie dotyczące jednego z największych i najpopularniejszych mediów, jego adresatem są zarówno wszyscy studiujący dziennikarstwo, marketing  – kierunki reprezentowane przez wiele uczelni humanistycznych w Polsce – jak i dziennikarze radiowi oraz pracownicy agencji reklamowych – zwłaszcza rozpoczynający praktykę w zawodzie, a także wszyscy interesujący się radiem.