Euro 2008 w opinii Internautów kibiców - Marketing przy Kawie
Euro 2008 w opinii Internautów kibiców
  • 0
  • 1
23.07.2008

Euro 2008 w opinii Internautów kibiców

Natychmiast po skończonym meczu kibice internauci siadali do komputerów by komentować, blogować i dzielić się emocjami z innymi kibicami – wynika z raportu opublikowanego przez spółkę Polskie Badania Internetu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2008

Radio – historia i współczesność

Autorzy Wiesława Kubaczewska i Marcin Hermanowski oraz wydawca Ośrodek Badania Rynku Sztuki Współczesnej przedstawiają nową pozycję na rynku wydawnictw specjalistycznych pn. „Radio – historia i współczesność”. To opracowanie dotyczące jednego z największych i najpopularniejszych mediów, jego adresatem są zarówno wszyscy studiujący dziennikarstwo, marketing  – kierunki reprezentowane przez wiele uczelni humanistycznych w Polsce – jak i dziennikarze radiowi oraz pracownicy agencji reklamowych – zwłaszcza rozpoczynający praktykę w zawodzie, a także wszyscy interesujący się radiem.