„Galeria” o rynku sztuki wydawana przez Desę
  • 0
  • 1
9.06.2011

„Galeria” o rynku sztuki wydawana przez Desę

164 strony, ponad 500 dzieł sztuki i antyków, a pomiędzy nimi eksperckie artykuły o sztuce, to zawartość pierwszego numeru magazynu „Galeria”. Nowe wydawnictwo, które od 9 czerwca dostępne jest m.in. w warszawskich galeriach i wybranych salonach prasowych, przygotowane zostało przez Desę Unicum, największą firmę zajmującą się obrotem dziełami sztuki na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2011

  • 3
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2011

Nikon startuje z nową kampanią reklamową (wideo)

Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Jestem Nikon”. Działania obejmą telewizję, prasę oraz Internet. W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Kampania jest kolejnym etapem europejskich działań promocyjnych firmy Nikon, które rozpoczęły się w 2010 r.