0 1 0 0 0 29.06.2011Kamis kupiony przez amerykańskiego gigantaKamis, czołowa polska firma z sektora FMCG, została kupiona przez amerykańskiego giganta McCormick & Co. Wartość transakcji – jak podają agencje – to 291 mln dolarów, czyli 830 mln złotych.
1 1 0 0 0 29.06.2011Najsłodsze chwile, czyli nowa kampania Paoli (wideo)1 lipca rusza kampania syropów marki Paola, należącej do firmy Hoop Polska. Jest to pierwsza letnia kampania w kategorii syropów. Potrwa do 24 lipca.
1 1 0 0 1 29.06.2011Pierwszy miesiąc kampanii z Mannem i Materną (wideo)W ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny, Kredyt Bank pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.
0 1 0 0 0 29.06.2011Ministerstwo Gospodarki wybrało Polskie Centrum Marketingowe27 czerwca 2011 spółka Polskie Centrum Marketingowe podpisała umowę z Ministerstwem Gospodarki na usługę doradczą realizowaną w formie call center w ramach Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
0 1 0 0 0 29.06.2011Samochodowa promocja AbsolwentaW nowej promocji wódki Absolwent do zakupu zachęca stoisko, które pojawiło się w jednym z hipermarketów Real. Głównym elementem ekspozycji jest ręcznie wykonany model czerwonego auta BMW 320i coupe, który miga światłami i wydaje dźwięki silnika samochodu, za każdym razem kiedy zbliża się do niego klient. Interaktywna część ekspozycji dopełniona jest klasycznymi materiałami POS oraz butelkami Absolwenta.
0 1 0 0 0 29.06.2011Z krainy wyobraźni na wrocławskie uliceAgencja reklamowa Effectica z Wrocławia pracuje dla centrum handlowego Pasaż Grunwaldzki. Pierwszym efektem współpracy jest zamiana logotypu i layoutów Pasażu.
0 1 0 0 0 29.06.2011Budowia z kampanią dla CersanituBudowia, należąca do IDMnet sieć reklamy internetowej dla branży budowlanej i wnętrzarskiej, rozpoczęła kampanię nowej linii produktów Cersanitu. Kampania będzie prowadzona do końca listopada.
0 1 0 0 0 29.06.2011Mindshare zdobywcą trzech Złotych Lwów podczas Cannes Lions 2011Dom mediowy Mindshare zdobył w tym roku w Cannes łącznie 6 nagród. W kategoriach Cyber, Titanium, Integrated, Media oraz Outdoor otrzymał trzy złote statuetki, dwie srebrne oraz jedną brązową.
0 4 0 0 1 29.06.2011Cztery Lwy dla polskich agencjiW tegorocznej edycji festiwalu reklamy Cannes Lions agencje: EuroRSCG (dwie nagrody), Publicis (jedna nagroda) oraz Feedback/Hill & Knowlton Warsaw (jedna nagroda) zdobyły Srebrne i Brązowe Lwy. Oficjalne wręczenie nagród agencjom nastąpi podczas pokazu nagrodzonych prac Cannes Lions w Multikinie, 29 września.
1 1 0 0 0 29.06.2011Carlsberg i Jurek Owsiak promują ideę fair play (wideo)Carlsberg wspólnie z Jurkiem Owsiakiem promują ideę fair play. Podczas Przystanku Woodstock symbolem takiego zachowania będzie Zielona Kartka stworzona przez Carlsberga. Także w najnowszym spocie telewizyjnym marka Carlsberg promuje fair play.