Follovers – wspólny projekt sieci Viacom i BrandBuddies
  • 0
  • 1
27.05.2019

Follovers – wspólny projekt sieci Viacom i BrandBuddies

Viacom International Media Networks wspólnie z platformą influencer marketingową BrandBuddies uruchomili projekt Follovers. Umożliwia on markom dotarcie do młodych twórców. Influencerom pozwala zaś na tworzenie kreatywnych treści opartych na niestandardowych wyzwaniach, z wykorzystaniem marek z portfolio Viacom.

Format Follovers adresowany jest do młodych twórców internetowych o dużym potencjale, związanych ze środowiskiem Tik Toka oraz Instagrama. Uczestnicy projektu będą mieli za zadanie:

  • wspólnie podejmować wyzwania,
  • realizować niestandardowe zadania,
  • zapraszać swoich fanów do angażującej rozrywki.

Efekty można będzie na bieżąco śledzić w krótkich materiałach na kanałach Follovers na Tik Toku i Instagramie oraz na platformach z portfolio Viacom.

Naszym celem jest zbudowanie ekipy, której członków łączą wspólne pasje, takie jak taniec czy komedia – mówi Kamil Sokołowski, CEO BrandBuddies. – Twórcom, którzy przejdą rekrutację, stworzymy przestrzeń do rozwoju. Damy im szansę promocji także poza ich własnymi kanałami. Co ważne, kolejne misje ekipy śledzić będzie społeczność, od której współzależeć ma ich powodzenie.

Projekt Follovers łączy w sobie siłę marek z portfolio Viacom z nowymi mediami i formatami angażującymi grupę docelową – mówi Monika Wysocka, VP, location based licensing, brand solutions & digital CEEI Viacom. – Dzięki temu możemy zaoferować naszym partnerom komercyjnym unikalny sposób dotarcia do młodych konsumentów, tworząc bezpieczny i pozytywny kontekst dla ich przekazów.

Follovers zapewni młodym twórcom management oraz kompleksową obsługę kampanii reklamowych z ich udziałem. Za sprzedaż oferty odpowiedzialny jest zespół BrandBuddies oraz zespół Brand Solutions, który w strukturze Viacom zajmuje się niestandardowymi kampaniami reklamowymi.

Nabór uczestników do projektu rozpocznie się w czerwcu. Będzie wspierany kampanią promocyjną w telewizji (MTV, MTV Music, Comedy Central, Nickelodeon) oraz w internecie (social media).

  • 1

27 maja 2019

26 maja 2019