Flora Maraton Warszawski
  • 0
  • 1
7.03.2007

Flora Maraton Warszawski

Po raz drugi marka Flora jest sponsorem tytularnym Flora Maratonu Warszawskiego – najsłynniejszego wydarzenia biegowego w Polsce. Z tej okazji zmieniony został logotyp imprezy. Nowa wizualizacja łączy elementy dotychczasowej szaty graficznej Maratonu oraz marki Flora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Łowcy korzyści wybierają Sodexho Pass

Firma Sodexho Pass Polska - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi oraz systemami motywacyjnymi przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych - przygotowała kolejną intrygującą akcję wielkanocną. „Łowca korzyści. Otwórz, to zbaraniejesz” to hasło przewodnie tegorocznej kampanii reklamowej, która ma zwrócić uwagę klientów na rzeczywiste potrzeby ich pracowników oraz korzyści płynące z używania kuponów.