0 1 0 0 0 10.03.2007IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z lokalnymi klientamiW nowym roku IMIGe Poland rozpoczęła współpracę z lokalnymi klientami. Sprzedaż lokalnych pakietów reklamowych ruszyła w sieciach Real oraz Tesco.
0 1 0 0 0 10.03.2007Partner of Promotion dla GoldeneggPartner of Promotion pozyskało kolejnego klienta finansowego – firmę Goldenegg. W związku z planowanym intensywnym rozwojem spółki agencja będzie prowadziła dla Goldenegg kompleksowe działania public relations.
0 1 0 0 0 10.03.2007Sportowa duma Grupy FreshGrupa Fresh, która sponsoruje florecistkę Bognę Jóźwiak ma powody do dumy. Podopieczna Agencji 22 lutego zdobyła brązowy medal w Pucharze Świata Grand Prix w Budapeszcie. W ramach umowy sponsorskiej agencja fotograficzna Fresh Photo wykonała sesją zdjęciową na potrzeby strony internetowej i mediów publikujących informacje na temat sportsmenki. Efekty pracy Bogny i Fresh Photo można podziwiać na www.fresh.com.pl.
0 1 0 0 0 10.03.2007LQG Denim Premium wprowadza nowe markiOryginalne koncepcje zaprezentował zespół LQG Denim Premium wprowadzając nowe w Polsce, lecz uznane w Europie Zachodniej marki odzieży: brytyjski Criminal, włoski Freesoul sprzedawany już w sieci Peek&Clopenburg czy buty wydawcy najbardziej pożądanego na świecie kalendarza Pirelli. Przy komunikacji marek użyto prestiżowych nośników outdoorowych Super12 dowodząc, iż reklama zewnętrzna przy wyborze doskonałych miejsc ekspozycji i plakacie zaprojektowanym zgodnie z regułami sztuki przekłada się na solidną rozpoznawalnść. Na image użyto np. intrygujących zdjęć Criminal, które przyciągały wzrok tysięcy oglądających.
0 1 0 0 0 10.03.2007Nowa witryna internetowa Mobile IT Group Poland7 marca br ruszyła nowa witryna internetowa krakowskiej spółki interaktywnej Mobile IT Group Poland sp. z o. o. profesjonalnie zajmującej się promocją oraz kreacją przedsiębiorstw w Internecie.
0 1 0 0 0 10.03.2007Etat w Digital One dla zwycięzcy Career GameTylko do 13 kwietnia 2007 roku studenci mają szansę wziąć udział w Career Game i wygrać etat w Digital One agencji interaktywnej Euro RSCG.
0 1 0 0 0 10.03.2007Agencja Scholz & Friends nominowana w konkursie „Dobroczyńca Roku” 2006Współpracująca z Fundacją Viva! agencja reklamowa Scholz & Friends znalazła się w półfinale ogólnopolskiego konkursu Dobroczyńca Roku 2006.
0 1 0 0 0 9.03.2007Nowa kampania Sprite6 marca ruszyła nowatorska kampania telewizyjna napoju gazowanego Sprite. Bazuje ona na sukcesie poprzedniej kampanii, która wspierała markę od 2005 r. i cieszyła się ogromnym powodzeniem wśród młodzieży. Przewodni motyw, nawiązujący do pojedynku Sprite'a z pragnieniem, został wzbogacony o nowe, oryginalne elementy.
0 1 0 0 0 9.03.2007Prawna idzie w góręTrzecia pozycja wśród dzienników ogólnopolskich i blisko 42% wzrost sprzedaży egzemplarzowej w porównaniu z grudniem 2006 tak Gazetę Prawną przedstawiają ostatnie badania Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
0 1 0 0 0 9.03.2007S4 lojalnościowo z siecią RealAgencja Reklamowa S4, po przejęciu przez Real sieci hipermarketów Géant, kontynuuje obsługę programu lojalnościowego, który teraz pod nazwą „Program Dziesiątka” obejmie wszystkie 49 marketów Real.