0 1 0 12.06.2007DPD Polska wprowadza – DPD Consumer PremiumRozwój e-handlu, zapotrzebowanie klientów na profesjonalną obsługę logistyczną sprzedaży internetowej oraz rosnące wymagania odbiorców indywidualnych, przyczyniły się do opracowania przez firmę DPD Polska kompleksowego produktu, pod nazwą DPD Consumer Premium. Jest to pierwszy na rynku produkt uwzględniający potrzeby klientów biznesowych i odbiorców indywidualnych w segmencie B2C.
0 1 0 12.06.2007Nowa kampania reklamowa KarmiRusza nowa odsłona najnowszej kampanii telewizyjnej marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. Począwszy od 11 czerwca, dotychczasowa kampania, wykorzystująca hasło „Karmi, kobiecy świat”, uzupełniona zostanie spotem reklamowym promującym najnowszy wariant marki - Karmi Malinowa Pasja.
0 1 0 12.06.2007Eden Springs ponownie powierza obsługę PR SigmieFirma Eden Springs, czołowy europejski dostawca wody źródlanej w dużych butlach, powierzyła z dniem 1 czerwca obsługę public relations agencji Sigma International (Poland). Działania Sigmy obejmą strategiczne doradztwo komunikacyjne, opracowywanie i rozpowszechnianie informacji prasowych, zarządzanie kontaktami medialnymi oraz organizowanie spotkań. W ramach współpracy Sigma International (Poland) będzie również odpowiedzialna za działania B2B oraz za wewnętrzną i zewnętrzną komunikację korporacyjną firmy Eden Springs.
0 1 0 12.06.2007Ruszył serwis iPortfolio.plOd paru tygodni dostępny jest już dla użytkowników serwis iPortfolio.pl - internetowa platforma dla osób związanych z kreowaniem wizerunku i równocześnie galeria prac twórców, artystów, grafików. iPortfolio.pl jest miejscem w sieci, w którym prezentują się modelki, fotograficy, projektanci, styliści i wszyscy inni zawodowo związani ze światem mody! Ale to nie wszystko - w serwisie znajdować się będą portfolia muzyków i artystów związanych z mediami - będą to autorzy już uznani, jak i Ci, którzy dopiero zdobywają rozgłos.
0 1 0 12.06.2007Żywiec planuje rozszerzenie dystrybucji w Wielkiej BrytaniiNa prestiżowych londyńskich Targach Bar Show, które wyznaczają trendy w HORECE pojawiło się stanowisko piwa Żywiec. Celem udziału w Targach Bar Show jest pozyskanie nowych pubów w Wielkiej Brytanii gdzie byłby sprzedawany Żywiec. W ubiegłym roku dynamika eksportu piwa z etykietą, na której widnieje „tańcząca para”, wyniosła 200 proc. W ciągu najbliższych trzech lat na brytyjski rynek powinno trafić już 100 tys. hl produktu z Browaru w Żywcu oraz dodatkowo 100 tys. hl piwa innych marek produkowanych przez Grupę Żywiec.
0 1 0 12.06.2007Oszczędzaj czas i pieniądze z „Panoramą do samochodu”Pojawiło się najnowsze wydanie „Panoramy do Samochodu”. Odświeżona szata graficzna, nowe sekcje oraz dodatkowe informacje, czynią katalog bardziej atrakcyjnym i pomocnym dla kierowców. „Panorama do Samochodu” to katalog zawierający oferty firm działających w branży motoryzacyjnej i nie tylko. To także niezbędne dla każdego kierowcy informacje, takie jak: telefony alarmowe, telefony informacyjne, kontakty do poszczególnych biur rejestracji pojazdów i prawa jazdy oraz aktualny plan miasta wraz ze spisem ulic.
0 1 0 11.06.2007Pracodawcy coraz hojniejsiPonad 26 tysięcy złotych udało się zebrać w ramach II edycji akcji „Pracodawcy dla aktywizacji”, prowadzonej przez portal www.pracuj.pl. Tym samym firmy, które wzięły w niej udział, przekazały o ¼ więcej funduszy na szkolenia zawodowe dla osób niepełnosprawnych niż w roku ubiegłym.
0 1 0 11.06.2007Nagroda SABRE Awards 2007 dla Kampanii „Szkoła bez przemocy”"Szkoła bez przemocy”, kampania społeczna Fundacji Grupy TP oraz dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych, została uhonorowana nagrodą SABRE Awards 2007 w ramach prestiżowego europejskiego konkursu branży public relations w kategorii „Eastern Europe”.
0 1 0 11.06.2007Nowe spojrzenie na rzeczywistośćSagem Communication Poland rozpoczyna kampanię medialną Sagem.Nowe spojrzenie na rzeczywistość. Akcja ma na celu promocję najnowszego modelu telefonu Sagem my411X oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Intensywne działania komunikacyjne Sagema trwać będą od czerwca do września i obejmą rozgłośnie radiowe, prasę, Internet oraz reklamę na stołecznych autobusach.
0 1 0 11.06.2007Pierwsze placówki „db kredyt” w Warszawie. AdWorks realizuje kampanię wprowadzającą.Nowa marka consumer finance "db kredyt” wprowadzana na rynek przez Deutsche Bank PBC SA otworzyła dwie pierwsze placówki w Warszawie. Są one częścią rozbudowującej się intensywnie sieci, obecnie liczącej prawie 40 punktów na terenie całego kraju.