Łowcy korzyści wybierają Sodexho Pass
  • 0
  • 1
7.03.2007

Łowcy korzyści wybierają Sodexho Pass

Firma Sodexho Pass Polska – ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi oraz systemami motywacyjnymi przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych – przygotowała kolejną intrygującą akcję wielkanocną. „Łowca korzyści. Otwórz, to zbaraniejesz” to hasło przewodnie tegorocznej kampanii reklamowej, która ma zwrócić uwagę klientów na rzeczywiste potrzeby ich pracowników oraz korzyści płynące z używania kuponów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Lokata Żywiołowe Oszczędzanie, kolejna oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & Grey przy Puławskiej w Warszawie

Kolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul.Puławskiej 11 i ul.Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt depozytowy – lokatę połączoną z dwoma funduszami inwestycyjnymi. Lokaty gwarantują stały zysk i dynamiczne pomnażanie oszczędności. Dodatkowo można wygrać samochód Nissan Micra Cabrio.