Firmy inwestują w lojalność i motywację. ARC Rynek i Opinia bada potencjał rynku B2B
  • 0
  • 1
28.04.2016

Firmy inwestują w lojalność i motywację. ARC Rynek i Opinia bada potencjał rynku B2B

W 2015 r. niemal połowa (47%) badanych firm działających w Polsce prowadziła kompleksowe programy motywacyjne skierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych. Wzrosły również ich wydatki na ten cel. Na rozwój tego segmentu wskazują wyniki „Badania potencjału rynku B2B”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52026 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

28 kwietnia 2016