Firma promuje się sprzecznie z dobrymi obyczajami? Ujawnimy dane kierownictwa – zapowiada Stowarzyszenie Twoja Sprawa
  • 0
  • 0
6.02.2018

Firma promuje się sprzecznie z dobrymi obyczajami? Ujawnimy dane kierownictwa – zapowiada Stowarzyszenie Twoja Sprawa

Do blisko stu największych agencji reklamowych w Polsce zostały rozesłane listy polecone. Ich nadawcą jest Stowarzyszenie Twoja Sprawa. Organizacja informuje w nich, że od 2018 r. wprowadza zasadę publicznego informowania o osobach sprawujących funkcje kierownicze u tych reklamodawców, którzy będą podejmować działania marketingowe i promocyjne sprzeczne z dobrymi obyczajami. Zwłaszcza jeśli będą one godzić w interes dzieci i młodzieży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45129 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

10 miesięcy temu

Brzmi jak ordynarny szantaż a jednocześnie chamska autopromocja, odziana w szaty troskliwej i dbającej o dziatki dobrotliwej cioci.

denzi

9 miesięcy temu

@Andersen: a może trzeba przyjąć reguły (walki) jakie narzucił przeciwnik? ja nie widzę w tym nic złego. jesteś ceo to odpowiadasz za to co robi twoja firma, za to dostajesz kasę. popieram. osobiście zakazałbym wszelkiej reklamy skierowanej do dzieci, a za różne naruszenia karałbym surowo

6 lutego 2018

5 lutego 2018