Polskie gwiazdy sprawdzają Avon. Nowa strategia marki
  • 0
  • 12
16.01.2018

Polskie gwiazdy sprawdzają Avon. Nowa strategia marki

W 2018 r. Avon wprowadza nową strategię marki. Będzie zachęcał Polki do sprawdzenia kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów. Do ich wypróbowania zaproszono polskie gwiazdy, które wybrały swoje ulubione produkty i będą polecać je w katalogu. W styczniu do obecnej ambasadorki Małgorzaty Kożuchowskiej dołącza Marta Żmuda-Trzebiatowska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2018