Eurostudent numerem
  • 0
  • 2
3.08.2006

Eurostudent numerem

Magazyn Akademicki Eurostudent jest najchętniej czytanym czasopismem studenckim w Polsce, wynika z badania Studenci przeprowadzonego przez SMG/KRC w czerwcu 2006 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

3 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.08.2006

Nowa strona internetowa agencji Tomorrow

Pod adresem www.tomorrow.pl można obejrzeć nowy serwis agencji Tomorrow. Docelowo będzie się on składał z siedmiu podstron, prezentujących obszary działalności agencji. Pierwsza z nich przedstawia zespół i filozofię Tomorrow. Druga podstrona – Advertising – to portfolio wykonanych projektów ATL i BTL. W najbliższym czasie zostaną dodane następujące działy: Branding, Strategic Planning, Public Relations, Custom Publishing oraz Interactive.