Espresso

26 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2006

Warszawiacy wybrali człowieka z informacją

30 czerwca br. zakończyła się kampania promująca nowoczesną informację telefoniczno-internetową, Żółty Telefon 9494. Celem akcji „Nie czytam grubych książek, wybieram człowieka z informacją” było propagowanie oraz uświadamianie zmian w sposobie komunikacji i wymiany informacji między ludźmi. Podczas happeningów organizowanych w centrach handlowych zebrano ponad 2 tony książek telefonicznych. 67% warszawiaków stwierdziło, że warto wymienić książkę na telefon, ponieważ telefon jest zawsze pod ręką. Ankietowani docenili również pomoc profesjonalnych konsultantów oraz możliwość otrzymywania szczegółowych informacji w wygodny sposób, poprzez sms lub e-mail.

25 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2006

Program „Przyjaciele Sukcesu – Biznes Nabiera Dynamiki”

Microsoft Dynamics, dział firmy Microsoft, dostarczający rozwiązania wspierające zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz oddziałach korporacji, przeprowadził pierwszy w Polsce unikatowy program doradczo-szkoleniowy dla najwyższej kadry zarządzającej średnimi przedsiębiorstwami. Ten projekt, będący inwestycją Microsoft Dynamics w przyszłość średnich firm w Polsce i jednocześnie odzwierciedleniem światowej strategii „Budujmy wspólnie biznes”, ma na celu dostarczenie polskim menadżerom inspiracji i wiedzy, które wesprą ich w skutecznej codziennej pracy oraz przyczynią się do szybkiego rozwoju ich firm. Pierwsza edycja programu „Przyjaciele Sukcesu” zakończyła się dużym sukcesem i na pewno będzie kontynuowana.

Poprzednie Następne