Soul and Mind Agencja Reklamowa wspiera obecność Mokate Cafe w telewizji
  • 0
  • 1
3.08.2006

Soul and Mind Agencja Reklamowa wspiera obecność Mokate Cafe w telewizji

Od początku sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej kawy rozpuszczalnej Mokate Cafe – marki firmy Mokate Sp. z o.o. Działania rozpocznie emisja billboardu sponsorskiego przygotowanego przez Agencję Reklamową Soul and Mind. To pierwsza samodzielna obecność tej marki w działaniach ATL. Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kreacja

18 lat temu

Kampania Mokate Kafe

Rozumiem z prezentowanego zdjęcia w artykule, że Pani Teresa Mokrysz firmuje produkt swoim wizerunkiem, gdyz portret na bilboardzie jest bardzo podobny do oryginału. Nie wiem czy to jest kreatywna kreacja agencji czy też praca pod presją klienta.

Rozwiń komentarze

3 sierpnia 2006