Euro RSCG 4D przeprowadzi badania shopper marketingowe
  • 0
  • 1
3.07.2009

Euro RSCG 4D przeprowadzi badania shopper marketingowe

Euro RSCG 4D przygotowuje się do przeprowadzenia unikalnych na polskim rynku, kompleksowych badań shopper marketingowych. Autorski projekt, łączący najnowsze i najbardziej efektywne na rynku metody badawcze, ma na celu szczegółowe poznanie i analizę mechanizmów oddziaływujących na konsumenta w procesie zakupowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2009

Usługi geolokalizacyjne GEOpoint

Dla ponad 56% osób korzystających z Internetu strona internetowa firmy jest równie istotna jak jej prezentacja w świecie realnym. Odpowiedni e-wizerunek, w szczególności atrakcyjna forma serwisu, to niezwykle ważny element budowania silnej marki. Jednak czy zadbanie o ciekawą treść i funkcjonalność witryny to wszystko co możemy zrobić by przyciągnąć internautę? Czy jest jakiś sposób, aby poczuł się on na stronie wyjątkowo?

2 lipca 2009