0 1 0 0 0 16.07.2009Biuro Podróży Reklamy dla Philips13 lipca rozpoczął się konkurs, opracowany i zrealizowany dla Philips Polska przez Biuro Podróży Reklamy.
0 1 0 0 0 16.07.2009Kto zarabia na kryzysie (BrandWeek)Jak podaje BrandWeek kryzys służy markom własnym. W kategorii żywność i napoje stały się już one integralną częścią stylu życia Amerykanów – regularna konsumpcja produktów marki własnej ma miejsce w 97% gospodarstw domowych.
0 1 0 0 0 16.07.2009Agencje (nie)potrzebne (AdAge)M. Brownstein, Free Media Won't Be End of Paid Agencies, AdAge, 15.07.2009
0 1 0 0 0 15.07.2009Benefit Media dla Sekcji Medycyny Estetycznej PTLAgencja Benefit Media Communications rozpoczęła współpracę z Sekcją Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.
0 1 0 0 0 15.07.2009Trwa letnia kampania Cinema CityLetnia kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy PRO Media House ma za zadanie nagłośnić najnowszy, letni konkurs filmowy organizowany przez sieć kin Cinema City.
0 1 0 0 0 15.07.2009Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu Telefonii Dialog SAAgencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta – Telefonię Dialog SA. Konkurs trwał od kwietnia br. i obejmował koncepcję, wizualizacje i rozwiązania technologiczne nowej platformy webowej Dialog.pl.
0 1 0 0 0 15.07.2009Communication Unlimited dla Złotych TarasówRuszyła letnia kampania wyprzedażowa Złotych Tarasów „Na fali wyprzedaży”. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Communication Unlimited, która od kwietnia tego roku współpracuje ze Złotymi Tarasami w ramach umowy typu full service.
0 1 0 0 0 15.07.2009Projekt San Markos wygrywa Stevie Awards 2009Projekt przygotowany przez agencję San Markos dla firmy Pentegy zdobył główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Stevie Award 2009 w kategorii Best Corporate Identity/Branding Design.
0 1 0 0 0 15.07.2009Wydawnictwo Studio EMKA kontynuuje współpracę z Grow IntegratedDziałające od 16 lat na rynku Wydawnictwo Studio Emka przedłuża współpracę z Grow Integrated, które odpowiada za działania PR firmy.
0 1 0 0 0 15.07.2009Rusza Ad. Challenge – nowa agencja komunikacji zintegrowanej1 lipca rozpoczęła działalność nowa agencja komunikacji zintegrowanej – Ad. Challenge. Twórcy agencji stawiają sobie za cel skuteczne i efektywne sprostanie oczekiwaniom i wyzwaniom stawianym przez wymagających klientów oraz stale zmieniający się rynek.