0 1 2.07.2009Nokia klientem Wunderman Polskafirmy TweetAgencja Wunderman Polska wygrała przetarg na obsługę firmy Nokia.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.07.2009Letnia kampania telewizyjna marki HarnaśRusza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska, stanowiąca wsparcie największej tegorocznej akcji promocyjnej marki „Harnaś miliony piw rozdaje”, prowadzonej w sezonie letnim.
0 1 0 0 0 2.07.2009Świętokrzyskie z agencją Blue GrassPoznańska agencja reklamowa Blue Grass wygrała konkurs zorganizowany przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego. Zwycięskie projekty stanowią motywy przewodnie kampanii outdoorowej promującej region.
0 1 0 0 0 2.07.2009TequilaPolska buduje wizerunek Peroni w InternecieAgencja TequilaPolska przygotowała polską odsłonę nowej kampanii wizerunkowej piwa Peroni, odwołującej się do symbolu marki - błękitnej wstęgi, czyli „Nastro Azzurro”. W pierwszej fazie kampanii, działania komunikacyjne prowadzone są w oparciu o Internet.
0 1 0 0 0 2.07.2009Jet Bike'i w Strefach LechaJet Line realizuje kolejną wakacyjną akcję reklamową z wykorzystaniem JetBike‘ów. W tym roku rowery reklamowe wspierać będą cykl wakacyjnych imprez w Strefach Lecha, będących częścią Projektu Plaża telewizji TVN.