Eskadra Publica dla Poznania
  • 0
  • 1
4.10.2011

Eskadra Publica dla Poznania

Agencja Eskadra Publica od początku września odpowiada za realizację strategii PR dla Poznania. Zaplanowane działania mają wzmocnić wizerunek miasta jako metropolii oferującej warunki do rozwoju. Celem strategicznym kampanii jest pokazanie stolicy Wielkopolski jako metropolii oferującej najlepsze warunki rozwoju dla osób przedsiębiorczych i pomysłowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Pierwsza kompleksowa kampania serwisu zakupów grupowych (wideo)

Pod koniec września rozpoczęła się kompleksowa kampania promująca serwis zakupów grupowych Citeam.pl (Grupa Allegro). Jej punktem wyjścia stało się pojęcie grzechu rozumianego jako uleganie zachciankom. Hasło kampanii – „Masz odwagę lekko zgrzeszyć?” jest pytaniem retorycznym. Grupa docelowa Citeam tę ochotę ma, ale czasem brak jej środków i odwagi, by posmakować nowych i ekscytujących doznań.