„Efektywność jest piękna” – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021 - Marketing przy Kawie
„Efektywność jest piękna” – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021
  • 1
  • 1
1.07.2021

„Efektywność jest piękna” – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021

Nowa odsłona komunikacji SAR Effie Awards wynosi efektywność na piedestał, wyznaczając świeży kierunek wizualny konkursu w odmienionej formule. Tegoroczna kampania stawia tezę, że to, co piękne, często jest policzalne. Stara się też udowodnić, że tabele i wykresy mogą być atrakcyjne nie tylko dla ludzi rozmiłowanych w statystykach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2021

62 mln filmów usuniętych z TikToka w skali globalnej. Platforma publikuje raport egzekwowania zasad społeczności

TikTok opublikował raport egzekwowania zasad społeczności, w którym przedstawia działania podjęte w pierwszym kwartale 2021 r. mające chronić społeczność przed szkodliwymi i fałszywymi treściami. Wynika z niego, że globalnie usunięto z platformy 62 mln filmów za naruszenie zasad społeczności lub warunków korzystania z serwisu. Stanowi to mniej niż 1% wszystkich przesłanych materiałów wideo.

30 czerwca 2021