1 1 0 8.06.2022Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki BiotebalSpot pokazuje szerokie spektrum kobiet, które różni się nie tylko wyglądem fizycznym czy wiekiem, lecz także oczekiwaniami, jakie kobiety mają względem swojego wyglądu.
0 1 0 8.06.2022Reklamodawcy motoryzacyjni dużo bardziej narażeni na fraudy – badanie DoubleVerifyMarki motoryzacyjne w reklamie online doświadczają wyższego wskaźnika fraudów (w connected TV aż o 52%) niż brandy z innych branż. Tak wynika z raportu „DV Auto Industry Guide”. Wyzwaniem pozostaje też viewability, czyli widoczność reklam, również niższa niż w innych branżach.
0 1 0 8.06.2022Pyszne.pl wybrało Komunikację Plus PRW ramach współpracy z Pyszne.pl agencja Komunikacja Plus PR wesprze markę w zakresie komunikacji produktowej oraz korporacyjnej.
0 1 0 7.06.2022Wydział Polskich Marek, czyli jak tworzyć branding w PolsceProjekt 126polskichmarek to nowa inicjatywa popularnonaukowa, która bada i popularyzuje polskie marki. Autor projektu, Bartek Kotowicz chce nakreślić obraz Polski przez pryzmat marek oraz nadać rozgłos markom przez pryzmat Polski. Pod koniec czerwca w ramach projektu organizowane jest szkolenie.
0 4 0 7.06.2022Rynek eko w Polsce. Czy pokolenie Z jest jego przyszłością? – badanie SW ResearchPolska znajduje się w drugiej dziesiątce w Europie pod względem wielkości sprzedaży produktów bio. Szansą na dalszy rozwój krajowego rynku żywności eko może być pokolenie osób urodzonych po 1995 r. (generacja Z). Dla nich sposób wytwarzania produktów i troska o planetę są wysoko w hierarchii wartości.
0 12 0 7.06.2022„Where stories begin” – nowe hasło i rebranding producenta zabawek SchleichFirma Schleich przedefiniowała equity marki i planuje jej relaunch, największy w swojej 87-letniej historii. W lipcu wystartuje globalna kampania. Już teraz wprowadza nowe logo, opakowania oraz identyfikację wizualną.
0 8 0 7.06.2022Bombay Sapphire z kampanią digitalowąPunktem wyjścia w kampanii marki ginu Bombay Sapphire jest platforma „Stir Creativity”. Marka łączy technologię ze sztuką, a do kampanii zaprasza influencerów i artystów wizualnych. Chce wspierać odbiorców w odkrywaniu swojej kreatywności.
1 9 0 7.06.2022Kampus UEK w grze MinecraftUniwersytet Ekonomiczny w Krakowie trafił do gry Minecraft. Odtworzony został tam kampus uczelni. Realizacja ma w oryginalny sposób promować uniwersytet.
0 3 0 7.06.2022Kampania rekrutacyjna Instytutu Psychologii Uniwersytetu JagiellońskiegoInstytut Psychologii UJ intensyfikuje kampanię online „Poznaj wszystkie geny psychologii”, która trwa od marca. Chce w ten sposób pokazać kandydatom, jak bardzo różnorodna jest psychologia oraz że studia to więcej niż tylko solidna nauka.
0 1 0 7.06.2022Stena Recycling wybrała w przetargu agencję Human SignsHuman Signs poprowadzi działania komunikacyjne B2B oraz wizerunkowe firmy Stena Recycling z branży gospodarowania odpadami. Będzie również promować projekt specjalny: konkurs Stena Circular Economy Award – Lider Gospodarki Obiegu Zamkniętego.