0 1 0 0 0 1.10.2020Kraków chce wprowadzić opłatę od reklam na terenie miasta. IGRZ twierdzi, że wszyscy na tym stracąPrezydent Krakowa złożył projekt uchwały nakładającej opłatę dzienną w wysokości 2,7 zł plus 24 gr za każdy metr kwadratowy powierzchni tablicy lub urządzenia reklamowego w mieście. Miałoby to być fakultatywne uzupełnienie uchwały krajobrazowej. Oprócz wpływów do budżetu miasta skutkiem takiej regulacji jest zmniejszenie liczby reklam oraz ich rozmiarów.
0 1 0 0 0 1.10.2020Fuzja Oto Film i TankZarządy oraz właściciele spółek Oto Film i Tank z początkiem października postanowili połączyć firmy. Fuzja ma umocnić pozycję w obszarze realizacji produkcji filmowych – reklamowych, fabularnych, tworzenia treści wideo, nowych mediów, postprodukcji filmowej oraz obsługi projektów zagranicznych.
0 1 0 0 0 1.10.2020Science PR zmienia się w Pro SciencePo pięciu latach obecności na rynku Science PR zmienia nazwę na Pro Science i rozszerza zakres działalności. Firma uruchamia też fundację.
1 20 0 0 0 1.10.20204F otwiera nabór do drużyny marki w ramach kampanii „We make a team”29 września wystartowała główna kampania wizerunkowa marki sportowej 4F na sezon jesień/zima 2020. Brand zaprosił do kampanii dwudziestu czterech sportowców i liderów opinii z czterech krajów, jak również pracowników OTCF. Zachęca tym samym ludzi z całego świata, by odpowiedzieli na wyzwanie i dołączyli do drużyny.
0 1 0 0 0 30.09.2020Pantone prezentuje nowy kolor – menstruacyjną czerwieńFirma Pantone zaprezentowała nowy kolor. To Period, czyli czerwień w odcieniu krwi menstruacyjnej.
6 2 0 0 0 30.09.2020Samsung w kampanii reklamowej powołał do życia glammetalowy zespół Galactic Lazer StallionGalactic Lazer Stallion to reprezentujący glam metal zespół muzyczny rodem z lat 80. XX w. Powstał jednak kilka tygodni temu na potrzeby kampanii „Power Play” Samsunga.
0 19 0 0 1 30.09.2020Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji StarcomAgencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie z cyklu „HX Study”. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Przebadano kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji, w podziale na trzy obszary czasowe. Pierwszy: jak dana aktywność kształtowała się na początku pandemii (od marca do końca kwietnia). Drugi: jak wygląda obecnie (wrzesień). Trzeci: jak zdaniem ankietowanego może się przedstawiać najbliższa przyszłość (jesień i zima 2020/2021).
1 1 0 0 0 30.09.2020Amazon wprowadził płatności skanem dłoni w swoich sklepachAmazon nie ustaje w wysiłkach mających na celu przyspieszenie zakupów. Zaprezentował właśnie rozwiązanie, które pozwala płacić dłonią w niektórych sklepach.
1 3 0 0 1 30.09.2020Bytom promuje ubrania w Muzeum Narodowym w WarszawieMarka odzieżowa Bytom rozpoczęła kampanię nowej kolekcji. Zdjęcia i spot powstały we wnętrzach Muzeum Narodowego w Warszawie.
0 8 0 0 1 30.09.2020Zakończyły się Targi Packaging Innovations 202024 i 25 września w Expo XXI Warszawa odbywały się Targi Opakowań Packaging Innovations. Ich organizatorem są Targi w Krakowie.