0 4 0 0 1 1.06.2021Reklamy z pięćdziesięciolatkami rzadko goszczą w telewizji – pokazuje badanie biura reklamy TVPW co ósmym filmie reklamowym występują osoby po pięćdziesiątce. Niemal połowa reklam w telewizji prezentuje osoby 50+ w stereotypowy sposób. Najczęściej jako babcię, dziadka lub pacjenta – wynika z badania biura reklamy TVP.
1 4 0 0 0 1.06.2021Ruszyła ogólnopolska kampania turystyczna „A Ty? Co widzisz w Krakowie?”Urząd Miasta Krakowa rozpoczął ogólnopolską kampanię turystyczną. Jak podkreśla, miasto potrafi nieustannie czerpać ze swojego dziedzictwa, by na nowo i w niekonwencjonalny sposób opowiadać o sobie kolejnym pokoleniom. Również w tym roku gród Kraka ma dla gości nowe historie i niespodzianki.
0 2 0 0 0 1.06.2021Maciej Herman na czele jury Effie Awards 2021. Znamy grupy jurorskie i terminarz obradTegoroczny skład Jury Effie Awards to ponad 170 ekspertów i praktyków z branży marketingu i reklamy. Gremium jurorskiemu przewodniczyć będzie Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel. 22. edycja konkursu Effie Awards Poland podsumuje nietypowy rok 2020. Jurorzy będą oceniali działania, które często wymykały się przyjętym standardom i owocowały efektywnością.
0 1 0 0 0 31.05.2021PTBRiO i OFBOR zapraszają do zgłaszania wystąpień na Kongres Badaczy„Rethink > Research > Restart” to hasło tegorocznego Kongresu Badaczy. Do 12 lipca można zgłaszać tematy wystąpień. Powinny one dotyczyć któregoś z sześciu obszarów tematycznych: przyszłość badań, konsument, empowerment, cyfrowy znak czasów, nowe kompetencje, media nowego świata.
1 10 0 0 0 31.05.2021Bolt zachęca londyńczyków do wyjścia z domuW miarę jak lockdown ustępuje, Londyn ponownie się otwiera. Aby to uczcić, operator przejazdów Bolt zachęca użytkowników w stolicy Wielkiej Brytanii do opuszczenia internetowego świata i ponownego spotkania się z innymi w prawdziwym życiu.
0 3 0 0 0 31.05.2021Buty, czapki i bluzy z logo Lidla w ofercie internetowejW sklepie online www.lidl-sklep.pl pojawiły się kolejne produkty z serii Lidl Fan Collection z widocznym logo sieci. Wśród nich są sneakersy, bluzy czy czapki.
0 1 0 0 0 31.05.2021„Gotuj się do sportu” z Robertem Makłowiczem – rusza kampania MultiSportu„No i... odmrożone!” – tymi słowami Robert Makłowicz zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. W kampanii „Gotuj się do sportu” marka MultiSport udowadnia, że powrót do aktywności fizycznej po pandemii może być jak bułka z masłem.
0 7 0 0 0 31.05.2021W pierwszym kwartale 2021 r. wydatki reklamowe w Internecie wzrosły o 17,5% i przewyższyły budżety telewizyjne – pokazują dane Publicis GroupeWartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 2,2 mld zł. Oznacza to wzrost o 2% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Internet zwiększył udział w rynku do 44,2%. Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 mln zł.
0 1 0 0 0 31.05.2021Marka Kopparberg zachęca Brytyjczyków do przybijania piątki na TwitterzeNarodowy Dzień Przybijania Piątki w Wielkiej Brytanii to pretekst do spotkań ze znajomymi. W tym roku z powodu pandemii było to utrudnione. Marka Kopparberg rozpoczęła więc kampanię, w której zachęca do wykonania tego gestu wirtualnie.
0 1 0 0 0 31.05.2021Nieuczciwa konkurencja FoodCare względem marki Dr. Oetker PolskaNa skutek czynów nieuczciwej konkurencji spółki FoodCare względem Dr. Oetker Polska Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał wprowadzania do obrotu niektórych produktów marki Gellwe. Chodzi o proszek do pieczenia, cukier wanilinowy, żelatynę, sodę oczyszczoną, babeczki z kawałkami czekolady, babeczki czekoladowe, babkę o smaku cytrynowym, ciasto czekoladowe XXL w opakowaniach łudząco podobnych do Dra Oetkera.