ECCO Walkathon wybiera Pegasus PR
  • 0
  • 1
26.06.2006

ECCO Walkathon wybiera Pegasus PR

Agencja Pegasus Public Relations po raz drugi zadba o oprawę medialną międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. Zeszłoroczna edycja charytatywnego przedsięwzięcia zakończyła się niekwestionowanym sukcesem. W spacerze wzięło udział ponad 7 tysięcy osób. W ciągu 5 godzin przebyli ponad 67.000 kilometrów i uzbierali prawie 270.000 zł. W tym roku Agencja Pegasus i firma ECCO wznowiły współpracę przy ECCO Walkathonie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

Wysokie zainteresowanie sportem wśród Polaków

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Media-Sport.pl, aż 73% Polaków poniżej 50 roku życia interesuje się sportem, z czego 46% deklaruje, że interesuje się nim w sposób stały i zdecydowany. Większe zainteresowanie sportem tradycyjnie już deklarują mężczyźni, choć różnica między wskazaniami poszczególnych płci nie jest tak duża jak do tej pory i możemy zaobserwować lekki wzrost zainteresowania sportem wśród kobiet (64% deklaracji).