0 1 0 0 0 29.06.2006Pies na ręcznikKategoria „Absolutny koszmar!”. Wieszak na ręcznik w kształcie psa, czy raczej tyłu psa.. Ręcznik wkłada się pieskowi... Cóż, wszystko widać na obrazku. Milutkie. Dla tych, którzy mają ogromne i oryginalne poczucie humoru. impulsepurchase.co.uk
0 1 0 0 0 29.06.2006Granat dźwiękowyRozrywkowy sposób rozbudzenia rodzinki w leniwy sobotni poranek. W ręku trzymasz Granat Dźwiękowy, podchodzisz cichaczem do pokoju, krzyczysz: „Padnij!”... nie, to akurat trochę nie na miejscu. W każdym razie podrzucasz śpiochom do łóżka eksplodujący nieznośnymi dźwiękami, brzęczący granat. Cały spryt producentów tego militarnego gadżetu objawia się w tym, że aby go uciszyć, należy znaleźć zawleczkę. Którą właśnie połknął pies. pointlessbutcool.com
0 1 0 0 0 28.06.2006Gazeta Prawna nagrodzona tytułem Marki Wysokiej ReputacjiGazeta Prawna uzyskała tytuł "Marki Wysokiej Reputacji" w badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006 zrealizowanym przez firmy MillwardBrown SMG/KRC i Maison Research Konsulting.
0 1 0 0 0 28.06.2006Dewar’s zaprasza na poloKrólowa szkockiej whisky – Dewar’s już po raz drugi zaprasza na turniej polo, który odbędzie się w niedzielę 2 lipca w ośrodku Buksza Polo.
0 0 0 0 0 28.06.2006Jury Konkursu Biuletynów Firmowych 2006 oceni praceBiuletyny firmowe, które zostały nadesłane do VI edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, od 3 lipca będą oceniać członkowie Jury Konkursu.
0 0 0 0 0 28.06.2006MasterCard wprowadza nową markę korporacyjnąMasterCard Inc. (NYSE:MA) ogłosił dziś, że macierzysta firma MasterCard International wprowadza nową nazwę korporacyjną - MasterCard Worldwide. Spółka zaprezentowała nowe logo i nowe hasło korporacyjne (tagline) - The Heart of Commerce™, które oddają jej zintegrowaną, światową strukturę i strategiczną wizję rozwoju handlu na całym świecie.
0 0 0 0 0 28.06.2006„Gorące czwartki” w Wirtualnej PolsceW każdy wakacyjny czwartek w Pasażu Handlowym Wirtualnej Polski czekają na Internautów gorące oferty turystyczne. Specjalna akcja promocyjna – „Gorące Czwartki” trwać będzie przez całe lato. Właśnie w te dni zakupić będzie można, po korzystnych cenach, atrakcyjne wycieczki do najpiękniejszych miejsc świata. Partnerem Wirtualnej Polski w tym przedsięwzięciu jest portal turystyczny VTrip.pl.
0 1 0 0 0 28.06.2006CR Media Consulting w rankingu ROCE 2005CR Media Consulting jako jedna z trzech działających na rynku mediów znalazła się w rankingu ROCE 2005 r.
0 1 0 0 0 28.06.2006Paralotna w partyzanckiej rekrutacjiAgencja Paralotna przygotowała nietypową akcję rekrutacyjną. Po mało efektywnych ogłoszeniach w prasie ogólnopolskiej i branżowej agencja postanowiła dotrzeć ze swoim komunikatem bezpośrednio do potencjalnej grupy zainteresowanych i przygotowała akcję marketingu partyzanckiego.
0 1 0 0 0 28.06.2006Weber Shandwick dla firmy MerckAgencja Weber Shandwick rozpoczęła pierwszy etap popularyzacji „Raportu Feminatalu N” przygotowanego w oparciu o zlecone przez firmę Merck Sp. z o.o. badanie stylu życia kobiet w ciąży i matek karmiących piersią. Badanie zostało zrealizowane w okresie luty - kwiecień tego roku przez instytut SMG/KRC Millward Brown Co.