E-marketing w roku 2011 i 2012 w Polsce - Marketing przy Kawie
E-marketing w roku 2011 i 2012 w Polsce
  • 0
  • 2
30.11.2011

E-marketing w roku 2011 i 2012 w Polsce

Social media oraz rozwiązania mobilne były najciekawszymi trendami dla rodzimego e-marketingu na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. W przyszłym roku rynek przewiduje natomiast dalszy wzrost rangi mediów społecznościowych oraz SEO. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Zieltraffic podczas Internet Poland 2011 Conference & Expo – pierwszych targów marketingu internetowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 listopada 2011