0 1 0 0 0 2.06.2011Kołysanki w kampanii Ustronianki„Kołysanki z miłością” to kampania produktowa z elementami akcji społecznej i charytatywnej Ustronianki z jodem. Osią kampanii przygotowanej przez agencje wchodzące w skład Grupy Marketingowej ArtGroup jest dbałość i troska zarówno o rozwój fizyczny, jak i emocjonalny dziecka.
0 1 0 0 0 2.06.2011Eska z nowym konkursem „Wielkie Wakacjobranie”W poniedziałek, 6 czerwca w Radiu Eska rozpoczyna się nowy konkurs „Wielkie Wakacjobranie”. Będzie towarzyszyć mu akcja promocyjna obejmująca działania w Internecie, prasie oraz na antenie Radia Eska.
0 1 0 0 0 2.06.2011Luksusowa rozdaje złoto„Czyste złoto, czysty Luksus” – brzmi hasło nowej kampanii promocyjnej wódki Luksusowej należącej do spółki Wyborowa. Pomysł i kreację kampanii opracowała agencja Lowe GGK.
0 1 0 0 0 2.06.2011Finlandia wydaje „Pure Magazine”W maju do czytelników trafił trzeci numer „Pure Magazine”, wydawanego przez Finlandia Vodka.
0 1 0 0 0 2.06.2011Presspublica otwiera serwis giełdowyPresspublica uruchomiła Parkiet News (parkietnews.com) – płatny serwis agencyjny z informacjami giełdowymi, skierowany do inwestorów giełdowych, którzy chcą mieć stały dostęp do najważniejszych informacji z rynku kapitałowego, szczególnie użytecznych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 2.06.2011Macroscope OMD z firmą SamsoniteDom mediowy Macroscope OMD nawiązał współpracę z firmą Samsonite, producentem akcesoriów i toreb podróżnych.
0 2 0 0 2 2.06.2011mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?W najnowszej kampanii wizerunkowej mBank przekonuje, że klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę. Nawet bez kontraktu z celebrytą mBank jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce.
0 1 0 0 0 2.06.2011Lifestyle w hipermarkecieTesco wprowadza na rynek własny magazyn lifestyle’owy. Pierwsze wydanie pojawi się w hipermarketach sieci już w poniedziałek. Projekt wydawniczy magazynu realizuje firma wydawnicza Skivak Custom Publishing.
1 1 0 0 0 2.06.2011Premiera drugiej reklamy Heinekena (wideo)26 maja Heineken ogłosił premierę drugiego filmu, który stanowi część światowej kampanii reklamowej „Open Your World”. Film nosi tytuł „Date”.
0 1 0 0 1 1.06.2011Content marketing w cenniku ZdrowieNetOd czerwca usługi z zakresu content marketingu wchodzą do cennika podstawowego sieci ZdrowieNet. Oferta obejmuje opracowanie artykułów sponsorowanych, artykułów konsultowanych z lekarzem oraz produkcję poradnikowych materiałów filmowych.