0 1 0 0 0 7.12.2011Spotkanie z blogerami SephoryOd 25 do 27 listopada w łódzkiej Manufakturze odbywały się spotkania z blogerami drogerii Sephora, autorami „Make-upu w wielkim mieście”. Jest to wideoblog, który prezentuje najnowsze trendy w makijażu i różnego rodzaju kosmetyki oraz uczy, jak je stosować w praktyce, odsłania sztuczki wizażystów i podpowiada, jak można bawić się makijażem na co dzień.
0 2 0 0 0 7.12.2011Pierwszy Śląski Spis EnergetycznyInicjatywa podjęta przez koncern Vattenfall ma na celu poznanie preferencji klientów, by stworzyć odpowiadające im produkty energetyczne.
0 1 0 0 0 7.12.2011Nabór do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozpoczęło nabór dobrych praktyk do dziesiątej, jubileuszowej edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce”. Raport, będący podsumowaniem zaangażowania przedsiębiorstw w realizację zasad odpowiedzialnego biznesu w danym roku oraz przeglądem najważniejszych wątków w tym obszarze, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych publikacji dotyczących praktyki CSR w Polsce.
0 1 0 0 0 7.12.2011„Wydarzenia” ciągle mylą się najczęściej – raportAż piętnaście wpadek antenowych miały w październiku „Wydarzenia”. Z raportu Press-Service Monitoring Mediów wynika, że to najwięcej spośród analizowanych wydań dzienników. Mniej myliły się: „Panorama”, „Wiadomości” oraz „Fakty”.
0 1 0 0 0 7.12.2011II edycja programu „Stypendium z wyboru”Dzięki tej inicjatywie studenci mogą ubiegać się o stypendium finansowe na cel związany z edukacją lub rozwojem własnej kariery zawodowej.
0 1 0 0 1 7.12.2011„10 trendów, które wpłyną na nasz świat w 2012 roku” – raportTo już siódme wydanie raportu omawiającego najważniejsze trendy, które mają szansę wpłynąć na opinie i zachowania konsumentów w kolejnym roku.
0 1 0 0 0 7.12.2011Kryzys Coca-Coli w ChinachCoca-Cola wycofała z części chińskich sklepów swój mleczny napój owocowy. Według tamtejszych mediów pestycydy w produkcie spowodowały śmierć jednego dziecka i chorobę dwojga innych.
0 1 0 0 0 6.12.2011SuperChamlet wybranyChamlet to festiwal najgorszych projektów reklam i najgorszych programów communication design. 5 grudnia internauci (spośród 48 kandydatów) wybrali laureata nagrody specjalnej – SuperChamleta.
1 2 0 0 0 6.12.2011Nowa kampania telewizyjna marki Piccolo (wideo)Z początkiem grudnia rozpoczyna się kampania telewizyjna pod hasłem „Piccolo – tam, gdzie marzenia”.
1 1 0 0 0 6.12.2011Malinowy smak Fervexu (wideo)Spot wyprodukowany na potrzeby kampanii jest aktualizacją reklamy wyprodukowanej w zeszłym roku. Spot powstał w związku z wprowadzeniem na rynek nowego wariantu produktowego – Fervexu o smaku malinowym.