Artyści hip-hopowi w social media: raport - Marketing przy Kawie
Artyści hip-hopowi w social media: raport
  • 0
  • 3
30.11.2011

Artyści hip-hopowi w social media: raport

Z analiz firmy Migomedia (na podstawie danych z platformy CatNapoleon) wynika, że polski hip-hop żyje własnym życiem poza oficjalnym obiegiem medialnym i radzi sobie doskonale w social media. Może być to spowodowane tym, że jest to muzyka młodego pokolenia, które więcej czasu spędza przed ekranem komputera niż przed telewizorem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56431 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 listopada 2011