Dziennikarstwo w erze mobilności – badanie D*fusion Communication
  • 0
  • 4
12.06.2017

Dziennikarstwo w erze mobilności – badanie D*fusion Communication

Czasy, w których redaktorzy stawiali się rano w biurze, a następnie zbierali materiały, wychodząc w miasto, bezpowrotnie minęły. Podobnie nie prowadzą już oni rozmów telefonicznych, by następnie opracować je przy redakcyjnym komputerze. Jakie znaczenie dla pracy dziennikarzy mają urządzenia mobilne? Sprawdziła to agencja D*fusion Communication.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2017

Połowa firm odnotowuje korzyści z działań CSR (infografika)

Działania w obszarze społecznie odpowiedzialnego biznesu przynoszą realne i mierzalne korzyści. Należą do nich m.in.: wzmocnienie wizerunku (64%), zwiększenie zaufania i lojalności interesariuszy (52%), zyskanie zaufania i zaangażowania pracowników (44%), a nawet wzrost wyników finansowych (11%) – to główne wnioski z badania Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), przeprowadzonego wśród francuskich i polskich przedsiębiorstw należących do izby.