0 1 0 0 0 8.06.2017Publicis Communications rozwija kompetencje konsultingowePublicis Consultants staje się niezależną agencją specjalizującą się w doradztwie komunikacyjnym na styku wielu dyscyplin. Ma to być odpowiedź na wyzwania rynkowe i zmieniające się potrzeby klientów Publicis Communications.
0 1 0 0 0 8.06.2017Marka Black Red White wybrała agencję do obsługi onlineBlack Red White rozstrzygnął przetarg na prowadzenie komunikacji w Internecie. Wzięło w nim udział 5 podmiotów. Wygrała agencja They.pl.
0 1 0 0 0 8.06.2017Milenialsi nie chcą pracować w reklamie? Raport o młodych pracownikach w branży kreatywnejReklama cały czas potencjalnie oferuje to, czego młodzi szukają, a oni chcą dać to, czego potrzebują agencje. Branża ma jednak coraz gorszą opinię i dawno przestała być aspiracyjna. Autorzy raportu „Co nie styka z młodymi w branży?” przeanalizowali to zagadnienie.
0 4 0 0 0 8.06.2017Klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami w sposobie egzekwowania abonamentu – badanie MECNowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu RTV budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Polsatu i NC+. Jak pokazuje badanie MEC, 72 proc. odbiorców kablówek i 75 proc. odbiorców platform jest przeciwnych temu, by ich operator przekazywał Poczcie Polskiej dane osobowe.
0 1 0 0 0 8.06.2017Spoty branży handlowej na Facebooku i YouTube – analiza GemiusaPonad połowa polskich internautów oglądała spoty branży handlowej. Ikea, Zalando i Lidl to marki, których reklamy wideo online odtwarzało najwięcej użytkowników Sieci. Najwięcej spotów zachęcających do zakupów zostało wyemitowanych na Facebooku, YouTube i w serwisach Grupy Wirtualna Polska – pokazuje analiza Gemiusa.
0 3 0 0 0 7.06.2017„Odłóż smartfon, wyjdź na rower!” – kampania promocyjna MałopolskiRuszyła kampania społeczno-promocyjna „Małopolska na rowery”. Ma zachęcać do aktywności, promować jazdę na rowerze jako alternatywę wobec spędzania czasu wolnego przy komputerze, tablecie czy smartfonie.
0 1 0 0 0 7.06.2017Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów i finansów osobistych – raport NielsenaWyjątkowy dla rynku konsumenckiego rok 2016, wzrost sprzedaży produktów FMCG, rosnący optymizm Polaków co do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy, bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na rynku pracy – wszystko to składa się na obraz zadowolonego polskiego konsumenta. Wyniki raportu Nielsena za 2016 r. i okres styczeń–kwiecień 2017 potwierdzają mocną pozycję polskiego rynku FMCG w Europie.
0 1 0 0 0 7.06.2017Reklamy żywności skierowane do dzieci zgodne z prawemKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła monitoring systemu samoregulacji nadawców telewizyjnych w dziedzinie reklamy żywności skierowanej do dzieci do lat 12. Badanie wykazało, że jest on skuteczny.
0 1 0 0 0 7.06.2017Circle K Polska pod opieką Grayling PolandFirma Circle K Polska, dotychczas znana jako Statoil Fuel & Retail Polska, podpisała kontrakt z Grayling Poland. Agencja opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji korporacyjnej spółki. Jej zadaniem będzie też prowadzenie biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej i działań B2B.
0 1 0 0 0 7.06.2017Polacy szykują się do wakacji. Skyscanner sprawdził, dokąd polecą w tym rokuJakie są najpopularniejsze wśród Polaków kierunki tegorocznych lotów na wakacje? Jak zmieniły się upodobania na przestrzeni ostatniego roku? Sprawdziła to metawyszukiwarka Skyscanner.