0 3 12.06.2017„Lemoniada. Wyszła nam z owoców” – kampania OOH Tymbarkureklama zewnętrzna TweetTymbark przygotował limitowaną edycję lemoniady. Promuje ją na outdoorze.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53135 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 12.06.2017Nenufary, szuwary, tataraki i wygodni mobilni w spocie PKO BP (wideo)Ruszyła kampania „Dołącz do wygodnych mobilnych”, promująca korzystanie z bankowości mobilnej PKO BP. Bank zachęca do zarządzania finansami z poziomu aplikacji mobilnej IKO.
1 1 0 0 0 12.06.2017Romeo w kampanii Plusha (wideo)12 czerwca operator Plus rozpoczął kolejną kampanię oferty Plush. W działaniach pt. „Romeo” promuje ofertę na kartę oraz w abonamencie.
0 1 0 0 0 12.06.2017Saturn wybrał agencję PRNależąca do Grupy Media Markt Saturn marka Saturn od 1 czerwca współpracuje z Roots PR. To rozszerzenie trwającej od 2016 r. współpracy, która rozpoczęła się wygranym przetargiem na obsługę marki Media Markt.
1 1 0 0 0 12.06.2017Jakub Błaszczykowski i Tomasz Rożek w kampanii Lotosu przekonują: „Naj nie bierze się znikąd” (wideo)Lotos rozpoczął kampanię wizerunkową „Naj nie bierze się znikąd”. Ma ona przypominać, że najlepsze wyniki w jakiejkolwiek dziedzinie życia nie są dziełem przypadku. Wynikają z ciężkiej pracy, pasji i nieustannego dążenia do rozwoju. W reklamie pojawia się m.in. Jakub Błaszczykowski.