„Pierz, susz, noś dłużej” – zachęca Electrolux PerfectCare, a wraz z marką Natalia Przybysz - Marketing przy Kawie
„Pierz, susz, noś dłużej” – zachęca Electrolux PerfectCare, a wraz z marką Natalia Przybysz
  • 1
  • 1
19.08.2020

„Pierz, susz, noś dłużej” – zachęca Electrolux PerfectCare, a wraz z marką Natalia Przybysz

Wystartowała nowa kampania pralek i suszarek Electrolux PerfectCare. W spocie piosenkarka Natalia Przybysz zachęca do dbania o dłuższe życie ubrań i ograniczanie ich marnotrawienia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 sierpnia 2020

18 sierpnia 2020