Direct Channel dla miasta Szczyrk
  • 0
  • 1
16.03.2011

Direct Channel dla miasta Szczyrk

Agencja marketingu bezpośredniego Direct Channel we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Kultury Promocji i Informacji w Szczyrku zorganizowała kampanię promocyjną dla miasta. Zadaniem agencji Direct Channel jest opracowanie strategii działań promocyjnych, między innymi poprzez współtworzenie treści, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z użytkownikami serwisów społecznościowych, a także analiza efektywności prowadzonych działań. Direct Channel w tym celu stworzył od podstaw facebookową stronę Szczyrku i zaangażował się w jej zarządzanie i rozwój.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2011

Dzień św. Patryka – czterolistna koniczyna pod kolumną Zygmunta

Już jutro, tj. 17 marca, w Warszawie odbędzie się happening z okazji Dnia św. Patryka. Przez cały dzień pod kolumną Zygmunta można będzie szukać czterolistnej koniczyny na specjalnie wyhodowanych, pierwszych w tym roku koniczynowych zagonach. Irlandczycy po dziś dzień wierzą, że znalezienie tej małej roślinki w dniu święta patrona Irlandii przynosi podwójne szczęście. Warszawiacy, którzy znajdą swoje czterolistne szczęście, otrzymają dodatkowo zniżki na wieczorny wypad do pubu oraz gadżety prawdziwego miłośnika najbardziej irlandzkiego z irlandzkich piw – Guinnessa.