0 1 0 0 0 21.03.2011Agencja Skywalker zawalczy o KreaturęSkywalker jako jedna z trzech agencji została nominowana w kategorii TV/film w konkursie reklamowym Kreatura 2010/2011. Zaszczytna nominacja została przyznana za pracę „Reborn to party” dla Planety FM.
0 1 0 0 0 21.03.2011Electro World rozpoczyna współpracę z Hand MadeAgencja reklamowa Hand Made rozpoczęła prace strategiczne dla firmy Electro World – sieci wielkopowierzchniowych sklepów ze sprzętem RTV i AGD.
0 1 0 0 0 21.03.2011Pro Duct by Business Friends po raz kolejny zorganizuje konkursJuż po raz siódmy agencja Pro Duct by Business Friends jest odpowiedzialna za realizację konkursu BonoTeka, organizowanego przez firmę Teka. Konkurs wystartował 1 marca i trwać będzie do 31 grudnia br.
0 1 0 0 0 21.03.2011Blogi jako narzędzie public relationsW czwartek 31 marca odbędzie się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Kraków PR poświęcone tematowi wykorzystywania blogów jako narzędzia komunikacji. Tradycyjnie spotkanie odbędzie się w Hotelu Kossak w Krakowie.
0 1 0 0 0 21.03.2011Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PRNajnowsze badania trendów Worldcom PR Group EMEA pokazały, że mimo rosnącego znaczenia social media, pozycja „tradycyjnych" mediów jest niezachwiana i nadal odgrywa kluczową rolę w działaniach public relations.
0 1 0 0 0 21.03.2011Paweł Czapiewski ekspertem marki ReebokReebok nawiązał współpracę z lekkoatletą Pawłem Czapiewskim – halowym mistrzem Europy w biegu na 800 metrów. Zawodnik dołączył do grona ekspertów biegowych marki.
0 1 0 0 0 18.03.2011Facebook Places oficjalnie w PolsceW Polsce została uruchomiona oficjalnie usługa Facebook Places, polegająca na oznaczaniu swojej bieżącej lokalizacji na mapie na Facebooku.
0 1 0 0 0 18.03.20114fun Media przekroczyła prognozę finansową, zarząd zapowiada wypłatę dywidendy4,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto pokazała w opublikowanym raporcie rocznym grupa medialna 4fun Media SA. Oznacza to wzrost w stosunku do 2009 r. na poziomie 53% oraz przekroczenie listopadowej prognozy o 754 tys. zł (19%). Jeszcze wyższą dynamikę odnotował zysk z działalności operacyjnej, który wyniósł 6,26 mln zł wobec 3,8 mln zł rok wcześniej (wzrost o 64%). Przychody za 2010 r. miały wartość 16,34 mln zł (wzrost o 21%), a EBITDA 7,46 mln zł (wzrost o 50% w stosunku do 2009 r.).
0 1 0 0 0 18.03.2011Promocja „Złota strefa Visa” zakończonaWyłonieni zostali główni zwycięzcy trzymiesięcznej promocji płatności kartami Visa, do której zgłoszenia można było rejestrować do połowy lutego. Trzema głównymi nagrodami były karty przedpłacone Visa o wartości 50 tys. zł każda. Promocję wspierała silna kampania ATL w prasie, radiu oraz w placówkach detalicznych, oddziałach banków i Internecie.
0 1 0 0 0 18.03.2011Agencja Delikatessen dla KotányiAgencja brandingowa Delikatessen zaprojektowała nowe opakowania dla linii przypraw Kuchnia Polska marki Kotányi.