Natalia Hatalska opracowała raport TrendBook2011
  • 0
  • 1
16.03.2011

Natalia Hatalska opracowała raport TrendBook2011

TrendBook2011 stanowi obszerną analizę sześciu najistotniejszych trendów (defriending/unfollowing; life-streaming; geolokalizacja; mobilność; technologie zbliżeniowe; grywalizacja), z którymi, zdaniem autorki raportu, polskim marketerom przyjdzie zmierzyć się w 2011 roku oraz 10 megatrendów ekonomiczno-psychologicznych w tzw. perspektywie makro (m.in. flocking, reaktancja, work/life overlap, kastomizacja).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2011