0 1 0 0 0 20.06.2011Cormedia prezentuje profilowaną sieć reklamowąDom mediowy Cormedia prezentuje nową sieć reklamową STYLonline skupiającą serwisy o szeroko pojętym stylu życia. Sieć została stworzona z myślą o użytkownikach, którzy między innymi urządzają dom, szukają informacji o trendach w modzie, rozwijają swoje pasje, preferują zdrowy styl życia.
0 1 0 0 0 20.06.2011Nieprzyjazna przestrzeń publicznaAż 46 proc. internautów, będących rodzicami lub opiekunami małych dzieci, ocenia miejsca publiczne jako nieprzyjazne dzieciom, a 49 proc. dostrzega więcej barier niż udogodnień – wynika z badania przeprowadzonego w ramach akcji społecznej „Polska – miejsce przyjazne mamie i dziecku”. Według ankietowanych największą przeszkodą w przestrzeni publicznej są bariery architektoniczne.
0 1 0 0 0 20.06.2011Agencja Healthink dla Krajowej Unii Producentów SokówAgencja HealthThink public relations wygrała konkurs, ogłoszony przez Krajową Unię Producentów Soków, na organizację ogólnopolskiego programu edukacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku II”. W konkursie wzięło udział 6 agencji.
0 1 0 0 2 20.06.2011Ruszyła kampania „Nie przemycaj”Wystartowała pierwsza w Unii Europejskiej społeczna kampania antyprzemytnicza. Działania realizowane w ramach kampanii skoncentrowane będą głównie we wschodnich województwach Polski położonych na granicy celnej z Rosją, Białorusią, Ukrainą, a także na granicy państwowej z Litwą. Za strategię komunikacji oraz koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Tailor&Baker.
0 1 0 0 0 20.06.2011Kampania „Mam SM” z szansą na LwaKampania „Mam SM” zdobyła dwie nominacje do nagrody PR Lions w Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 201.
0 1 0 0 0 20.06.2011Golden Arrow 2011 rozdaneNa tegoroczny konkurs marketingu bezpośredniego Golden Arrow nadesłano 141 prac, z czego 29 otrzymało wyróżnienia. Spośród wyróżnionych projektów 6 otrzymało nagrodę Golden Arrow, jeden zaś, oprócz nagrody – również Grand Prix. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali 17 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie. Grand Prix przyznano agencji BBDO Warszawa za kampanię dla Frito Lay „Wymyśl nowy smak Lay’s”. Pozostałe wyniki w dalszej części informacji.
0 1 0 0 0 20.06.2011Kampania wprowadzająca na rynek papier marki VelvetOśrodek SPA. Mały labrador wygodnie układa się na stole do masażu, gotowy na chwile relaksu. Nagle do pomieszczenia wchodzi… buldog i zamiast masażu funduje psiemu bohaterowi nieprzyjemne doznania. To scenariusz spotu z kampanii reklamowej papieru Velvet Naturalnie Pielęgnującego, który właśnie został wprowadzony na rynek polski.
1 1 0 0 0 20.06.2011Nowa kampania z cyklu „Zapnij pasy. Włącz myślenie” (wideo)„Ruszyła kampania „Zapnij pasy. Włącz myślenie”, realizowana na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Za realizację tegorocznej kampanii odpowiada konsorcjum firm kierowane przez agencję reklamową BBDO Warszawa.
1 1 0 0 0 20.06.2011Narkotyki? Na co mi to! (wideo)„Na co mi to!” to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii pod patronatem Ministerstwa Zdrowia, która rozpoczęła się 20 czerwca br. Jest to pierwsza w Polsce kampania kształtująca przekonanie, że większość młodych ludzi nie używa narkotyków, co potwierdzają wyniki badań naukowych.
0 1 0 0 0 20.06.2011Partner of Promotion wprowadza Baltonę na giełdęAgencja Partner of Promotion współpracuje z firmą PHZ Baltona , liderem rynku Duty Free & Travel Retail w Polsce. Głównym zadaniem agencji jest planowanie i realizacja działań z zakresu relacji inwestorskich związanych z debiutem Baltony na Giełdzie Papierów Wartościowych.