Search Marketing Week, czyli tydzień szkoleń z e-marketingu
  • 0
  • 1
24.03.2010

Search Marketing Week, czyli tydzień szkoleń z e-marketingu

Search Marketing Week to intensywne, pięciodniowe szkolenie z zakresu marketingu internetowego. Odbędzie się ono w dniach 17–21 maja 2010 r. w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy. Dziewięciu niezależnych specjalistów będzie przekazywało uczestnikom wiedzę o e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz pozycjonowanie stron.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2010

Rusza wiosenna kampania promocyjna sieci Premio

Premio – największa ogólnopolska sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, 25 marca br. rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną. Jej hasło: „Kochasz swoje auto? My również” nawiązuje do więzi emocjonalnej pomiędzy kierowcą a jego samochodem i jest kontynuacją kampanii prowadzonej jesienią 2009 r. Działania w regionalnych stacjach radiowych skupią się na promocji oferty i wizerunku serwisów wśród lokalnej społeczności. Dodatkowo, kampania będzie wspierana materiałami POS. Premio, wspólnie z siecią stacji benzynowych BP, przeprowadza także promocję opon Goodyear EfficientGrip.