0 1 0 0 0 21.05.2010Łby polskiego Public RelationsPolskie Stowarzyszenie Public Relations ogłasza kolejną edycję nagrody polskiego public relations: Łby PR. Nagroda ma charakter honorowy, a jej celem jest wyróżnienie osoby i dzieła Laureata, którego dorobek zawodowy i publiczny stanowi znaczący wkład w rozwój branży PR w Polsce.
0 1 0 0 0 21.05.2010Zabij kleszcza 2 – nowa gra reklamowa od AdActionWystartowała nowa wersja gry reklamowej Zabij kleszcza 2. Gra stworzona przez AdAction jest podstawą działań promocyjnych realizowanych przez dom mediowy Media Contacts dla marki Frontline. Kampania jest wsparta działaniami na Facebooku, Naszej Klasie, Gazeta.pl i reklamą na serwisach tematycznych.
1 1 0 0 0 21.05.2010Zatrzymać barwy natury – nowa kampania reklamowa Śnieżki24 maja br. rusza nowa kampania reklamowa farb do wnętrz Śnieżka Barwy Natury pod hasłem "Natura koloru".
1 1 0 0 0 21.05.2010Reklama Nike „Twórz Przyszłość”Firma Nike, Inc. (NYSE:NKE) zaprezentowała dziś film reklamowy z udziałem światowej sławy piłkarzy. Trzyminutowy spot „Twórz przyszłość” pokazuje decydujące chwile meczu, gdy jedno podanie trafia na pierwsze strony gazet, a jeden strzał może uszczęśliwić cały kraj lub pogrążyć go w rozpaczy.
0 1 0 0 0 21.05.2010Team z S4 jedzie do CannesDuet kreatywny z agencji S4 w składzie: Peter Olszewski - senior art director - i Tytus Klepacz - copywriter (obecnie w agencji Change Integrated) - zdobył najważniejszą „młodzieżową” nagrodę Young Creatives w kategorii Print na tegorocznym festiwalu KTR.
0 1 0 0 0 21.05.2010Burger King tuninguje Whoppery nowymi sosamiBurger King zaprezentował kolejną odsłonę grillowanych na ogniu Whopperów. W ramach promocji, Burger King zorganizował konkurs dla swoich klientów, szczególnie atrakcyjny dla tych, którzy fascynują się tuningiem aut. Główną nagrodą w konkursie jest 15 tysięcy złotych na tuning auta w wyspecjalizowanym warsztacie. Każdy, kto marzy o podrasowaniu swojego wozu, powinien rozwiązać quiz motoryzacyjny na stronie www.burgertuning.pl, a następnie kreatywnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe i wysłać swoje zgłoszenie. Zwycięzcą zostanie autor najbardziej oryginalnej wypowiedzi.
0 1 0 0 0 21.05.2010Kampania radości z Pampers i CoccodrilloKampanię łączącą promocję produktów Pampers z międzynarodowym programem charytatywnym przygotowała agencja marketingu relacji Data Solutions, na zlecenie firmy Procter&Gamble. Rabat na wybraną kolekcję ubranek marki Coccodrillo, połączony z pomocą w zakupie szczepionek dla afrykańskich dzieci, to elementy rozpoczętej w maju kampanii konsumenckiej „Coccolekcja Radości”, która potrwa do 30 czerwca. W ramach promocji, agencja Data Solutions przygotowała projekt kampanii, kreację i materiały POS.
1 1 0 0 0 20.05.2010Premiera drugiego odcinka serialu reklamowego z Katarzyną HermanWe wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych wyemitowany został drugi odcinek serialu reklamowego marki Knorr pt.: „Mój sposób na…”. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację kampanii odpowiada Lowe GGK Warszawa.
0 1 0 0 0 20.05.2010Nie zabijaj witamin – Jan Niezbędny przekonuje do gotowania na parzeMarka Jan Niezbędny rozpoczyna innowacyjną kampanię edukacyjną promującą zdrowe wybory żywieniowe i gotowanie na parze. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na utratę witamin w procesie przygotowywania posiłków i przekonanie konsumentów do gotowania na parze. Jej główną osią jest strona internetowa www.iletracisz.pl. Za kreację kampanii odpowiada Unia Interactive, a za media - Value Media. Działania PR prowadzi Raczkiewicz – Chenczke Consultants.
0 1 0 0 0 20.05.2010SF1 dla Chio Nachos na facebookuTrwa kampania meksykańskich przekąsek Chio Nachos. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja SF1.