Bonarka z kolejną kampanią z Ogrodnikiem - Marketing przy Kawie
Dawid Ogrodnik jak ze „Słonecznego patrolu” – Bonarka z kolejną odsłoną kampanii i limitowanym produktem
  • 1
  • 6
5.07.2023

Dawid Ogrodnik jak ze „Słonecznego patrolu” – Bonarka z kolejną odsłoną kampanii i limitowanym produktem

Wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka. Bierze w niej udział Dawid Ogrodnik w roli amanta. Bonarka wprowadza też nowy limitowany produkt – napój O!Rześki. Akcja promuje letnie wyprzedaże.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2023