1 1 0 0 0 27.06.2023„Szczęśliwi z wiekiem” – kampania wizerunkowa mBanku„Typowy obraz emeryta, taki stary dziadek w wełnianych skarpetach...”. „Wiecznie z niczego niezadowolony, zrzędliwy, na wszystko po prostu narzeka”. „To nie taka młoda osoba, z którą można na każdy temat porozmawiać czy pożartować...” – te słowa wypowiedzieli młodzi ludzie biorący udział w najnowszej akcji reklamowej mBanku.
1 1 0 0 0 26.06.2023Samsung pokazuje w kampanii społeczny problem braku snuKampania marki Samsung „SleepWell” dotyka ważnego współczesnego problemu społecznego, jakim jest brak odpowiedniej ilości snu.
0 1 0 0 0 26.06.2023Do 2030 r. agencje reklamowe zautomatyzują 7,5% miejsc pracy (w USA)Do 2030 r. amerykańskie agencje reklamowe i powiązane z nimi firmy usługowe stracą 32 tys. miejsc pracy w związku z automatyzacją. To 7,5% całkowitej siły roboczej agencji – wskazuje raport Agency AI-Powered Workforce Forecast firmy Forrester.
0 1 0 0 0 25.06.2023Iga Świątek twarzą marki PorscheTenisistka Iga Świątek została ambasadorką marki Porsche w Polsce. Ta współpraca jest konsekwencją sukcesów, które odnosiła przed rokiem oraz w kwietniu w turnieju Porsche Tennis Grand Prix w Stuttgarcie.
0 1 0 0 0 25.06.2023PGE szuka agencji kreatywnejPolska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na agencję kreatywną (ATL i BTL). Umowa ze zwycięską agencją zostanie podpisana na dwa lata.
0 2 0 0 0 24.06.2023Internetowa kampania kaw rozpuszczalnych Jacobs Barista EditionsWystartowała kampania reklamowa nowej odsłony kawy rozpuszczalnej Jacobs Barista Editions. Media w kampanii zaplanowała agencja Havas Media.
1 1 0 0 0 23.06.2023Kolejna kampania PZU z Igą ŚwiątekKampania PZU buduje wśród odbiorców świadomości oferty, która jest w stanie sprostać zróżnicowanym potrzebom klienta na każdym etapie jego życia. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka – tenisistka Iga Świątek.
1 5 0 0 0 22.06.2023Agnieszka Woźniak-Starak i Anna Dereszowska w kampanii outdoorowej Otwartych Klatek apelują o lepsze traktowanie zwierzątW całej Warszawie pojawiły się citylighty z wizerunkiem Agnieszki Woźniak-Starak i Anny Dereszowskiej. Akcja jest częścią kampanii „Jednym głosem", której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do podpisania petycji skierowanej do Ministra Rolnictwa o poparcie unijnego zakazu stosowania klatek w chowie i hodowli zwierząt. Podpisało ją ponad 200 tys. Polek i Polaków. Kampania jest prowadzona wspólnie z Compassion In World Farming Polska.
1 3 0 0 0 22.06.2023Kampania piwa Lech Pils „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!”W kampanii Lecha Pils pod hasłem „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!” bierze udział Tomasz Kammel. Akcja ma przypomnieć Wielkopolanom o wyjątkowości ich kultury i podejścia do świata. Działania reklamowe potrwają do października 2023 r.
0 1 0 0 0 22.06.2023Jak pracownicy postrzegają AI w miejscu pracy – badanie Salesforce61% pracowników popiera wprowadzenie generatywnej sztucznej inteligencji, ale brakuje im umiejętności w zakresie obsługi danych i bezpieczeństwa. Taki jest ogólny wniosek z badania „Generative AI Snapshot Research Series” firmy Salesforce.