Espresso

23 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2006

adidas prezentuje 32 modele butów piłkarskich w barwach narodowych każdej z reprezentacji

Firma adidas, jedyny sportowy Oficjalny Partner, Sponsor i Dostawca Sprzętu FIFA World Cup 2006 prezentuje kolejny z serii specjalnych produktów przygotowanych na Mundial. +F50 Tunit 32 to seria 32 modeli butów piłkarskich, inspirowanych barwami narodowymi mundialowych drużyn. Reprezentacji każdego kraju poświęcono osobny model buta, nawiązujący w designie do narodowych barw i symboli. W polskim biało-czerwonym modelu zagra Jacek Krzynówek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2006

Escada Sport w Galerii Mokotów

W środę, 31 maja, o godzinie 20.30 na dachu Galerii Mokotów odbędzie się niezwykły pokaz. Na scenie, połączonej z wybiegiem w kształcie okręgu, kolekcję jesień-zima zaprezentuje Escada Sport. Wydarzenie uświetni szereg atrakcji takich jak: występ artystów grających na bębnach, pokaz capoeira oraz zamykający uroczystość pokaz sztucznych ogni. Imprezę poprowadzi Maciej Kurzajewski. Pokaz Escada Sport jest zapowiedzią otwarcia sklepu tej marki w Galerii Mokotów.

22 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.05.2006

Tytuł Sponsora Kultury 2005 dla CANAL+

CANAL+ otrzymał tytuł „Sponsora Kultury” za wieloletnie wspieranie polskiej kinematografii. O tym, kto otrzyma wyróżnienie oraz statuetkę Delos decydują studenci Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Kapituła Honorowa, którą tworzą przedstawiciele środowisk i instytucji działających na rzecz życia kulturalnego w Polsce. W tym roku zasiedli w niej m.in.: uznany aktor i reżyser Jerzy Stuhr, Anna Romanowska z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, Wojciech Krukowski z Centrum Sztuki Współczesnej, Jerzy Noworol z Filharmonii Narodowej, Władysław Serwatowski z Instytutu Adama Mickiewicza. Statuetkę wręczono podczas ogólnopolskiej konferencji „Sponsoring w kulturze” organizowanej przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Celem spotkania było wypracowanie i promowanie profesjonalnych wzorców wspierania kultury. Przyznając tytuł „Sponsora Kultury” organizatorzy konferencji chcą wyróżnić firmę najmocniej zaangażowaną we wspieranie kultury i dającą doskonały przykład na rozwijającym się w Polsce rynku finansowego wspierania działań kulturalnych.

Poprzednie Następne