0 1 0 0 0 1.04.2007LOT promuje nowe połączenie Rzeszów – Nowy JorkPierwszego dnia kwietnia LOT zaczyna kampanię reklamową nowego połączenia Rzeszów – Nowy Jork. Kampania pod hasłem „Łączymy Rzeszów z Nowym Jorkiem”, promująca nowe połączenie transatlantyckie Rzeszów - Nowy Jork, rozpocznie się 1 kwietnia. Inauguracyjny rejs LOT-u z południa Polski za ocean odbędzie się 3 czerwca.
0 1 0 0 0 1.04.2007YES i Soul and Mind 3 rok razemAgencja Reklamowa Soul and Mind rozpoczyna 3 rok współpracy z firmą jubilerską YES Biżuteria Sp. z o.o.. W ramach przedłużenia umowy agencja odpowiedzialna będzie za kontynuację obsługi programu lojalnościowego dla Stałych Klientów oraz programu wspierającego sprzedaż w ramach sieci dystrybucji. Umowę podpisano na kolejny rok.
0 1 0 0 0 1.04.2007Celebrity w wiosennej odsłonie Radia PiN 102FMW drugiej połowie marca Radio PiN 102FM ruszyło z wiosenną kampanią reklamową stacji. Na ulice w stolicy wyjechały autobusy oraz tramwaje promujące twarze autorów programów emitowanych na antenie rozgłośni. Ukazały się również pierwsze reklamy w wybranych tytułach prasowych.
0 1 0 0 0 30.03.2007Nowa siedziba Star PRAgencja public relations Star PR wchodząca w skład grupy komunikacyjnej Star One zmienia siedzibę. Z początkiem kwietnia nowe biuro Star PR mieścić się będzie przy ul. Kazimierzowskiej 43/11 w Warszawie.
0 1 0 0 0 30.03.2007Ruszyła kampania reklamowa osiedla Aura ParkRozpoczęła się kampania reklamowa firmy Mill-Yon Sp. z o.o. dotycząca sprzedaży II etapu osiedla mieszkalnego Aura Park w warszawskim 'Miasteczku Wilanów'.
0 1 0 0 0 30.03.2007Zwycięzcy konkursu SuperstarPOLAND 2007 już znani28 marca, drugiego dnia targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu SuperstarPOLAND 2007. Po raz drugi w Poznaniu najlepsze ekspozytory POS oceniło grono ekspertów, wyłaniając zwycięzców w kilku kategoriach.
0 1 0 0 0 30.03.2007Marketing dobrze obecny4 kwietnia br. z inicjatywy Śląskiego Towarzystwa Marketingowego odbędzie się w Katowicach Pierwszy Śląski Kongres Ludzi Marketingu. Głównym celem Kongresu jest popularyzacja nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz integracja środowiska śląskich marketingowców - mówi Paweł Sikora, rzecznik Kongresu. Wielkim sukcesem tego spotkania będzie uwolnienie ogromnego potencjału doświadczeń śląskich specjalistów marketingu. Mamy nadzieję wpłynąć na szybszy rozwój tej branży w naszym regionie.
0 1 0 0 0 30.03.2007Sigma ponownie z NovartisZnana szwajcarska firma farmaceutyczna Novartis powierzyła agencji PR Sigma International (Poland) Ltd realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej nt. grzybicy stóp i nowego, przełomowego leku stosowanego w jej leczeniu – Lamisilatt 1.
0 1 0 0 0 30.03.2007Disney Channel zmienia agencję PR na Shi eventsDisney Channel – wiodąca telewizja dla dzieci rozpoczęła współpracę z agencją Shi events od 1 marca 2007 roku. Agencja zajmować się będzie pełną obsługą projektów PR-owych stacji Disney Channel w Polsce we współpracy z biurem Disney Channel w Londynie.
0 1 0 0 0 30.03.2007Jak Dawid z Goliatem…M. Compeau, How To Beat The Big Boxes, "Forbes", 22.03.2007Autor artykułu sugeruje, co zrobić, gdy na naszej zawodowej drodze pojawia się problem rodem z filmu "Masz wiadomość" - zmuszeni jesteśmy do konkurowania z rynkowym gigantem. Co, być może, zaskakujące - nie namawia wcale właścicieli małego biznesu do protestowania w stolicy...