Czy (co) się o nas mówi? (MarketingProfs)
  • 0
  • 1
20.05.2009

Czy (co) się o nas mówi? (MarketingProfs)

C. McDaniel, 13 Essential Social-Media 'Listening Tools’, „MarketingProfs”, 19.05.2009

By dowiedzieć się, jak postrzegana jest nasza firma, nie wystarczy odbierać bezpośrednich informacji od klientów. Trzeba także wiedzieć, co się o nas mówi „za plecami” i czy w ogóle stanowimy jakikolwiek temat. „Profesorowie” polecają najlepsze narzędzia do monitorowania takich pogaduszek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2009