Dobra Nasza dla Centrum Myśli Jana Pawła II - Marketing przy Kawie
Dobra Nasza dla Centrum Myśli Jana Pawła II
  • 0
  • 2
20.05.2009

Dobra Nasza dla Centrum Myśli Jana Pawła II

Seria trzech layoutów to realizacja promująca tegoroczne obchody 30. rocznicy pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2009

"Sukces w czasach kryzysu" – znaczenie marketingu w firmie gastronomicznej

Akcja edukacyjna „Sukces w czasach kryzysu”, prowadzona przez specjalizującą się w branży gastronomicznej angielską firmę konsultingową Pasiony Group, ma pomóc firmom z sektora przetrwać recesję i odnotować pozytywne wyniki. Zapotrzebowanie na tego typu działania zasygnalizowane zostało przez uczestników seminariów, prowadzonych przez Pasiony Group podczas targów EuroGastro 2009. Tematykę kontynuuje zestaw wskazówek dotyczących znaczenia działań marketingowych, kierowany do menadżerów odpowiedzialnych w firmach gastronomicznych za ten aspekt działalności.