Informedia Polska członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - Marketing przy Kawie
Informedia Polska członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
  • 0
  • 1
20.05.2009

Informedia Polska członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Informedia Polska Sp. z o.o. od dnia 14 maja 2009 roku została członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2009

"Sukces w czasach kryzysu" – znaczenie marketingu w firmie gastronomicznej

Akcja edukacyjna „Sukces w czasach kryzysu”, prowadzona przez specjalizującą się w branży gastronomicznej angielską firmę konsultingową Pasiony Group, ma pomóc firmom z sektora przetrwać recesję i odnotować pozytywne wyniki. Zapotrzebowanie na tego typu działania zasygnalizowane zostało przez uczestników seminariów, prowadzonych przez Pasiony Group podczas targów EuroGastro 2009. Tematykę kontynuuje zestaw wskazówek dotyczących znaczenia działań marketingowych, kierowany do menadżerów odpowiedzialnych w firmach gastronomicznych za ten aspekt działalności.