0 1 0 0 0 21.05.2009Krakowskie Noce z AdverticaKrakowskie Noce to cykl wydarzeń organizowanych corocznie przez Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Miasta Krakowa. Oprawę kreatywną i mediową całego cyklu przygotowała Agencja Reklamowa Advertica.
0 1 0 0 0 21.05.2009GPD Advertising dla marki WojakAgencja reklamowa GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę BTL marki Wojak.
0 1 0 0 0 21.05.2009Focus Media Group dla Colgate-PalmoliveAgencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę Colgate-Palmolive. Umowa między firmami dotyczy stałej obsługi w obrębie wszystkich marek z portfolio Klienta.
0 1 0 0 0 21.05.2009Partner of Promotion dla Motorola Aura DesignPartner of Promotion realizuje specjalny projekt pod nazwą „Motorola Aura Design”. Działania PR wspierają budowanie wizerunku luksusowego telefonu Motoroli. Główny przekaz koncentruje się w obszarze designu telefonów i ich przyszłości. Do współpracy Partner of Promotion zaprosiła słynnego polskiego designera, Roberta Majkuta, twórcę m.in. kompleksowego wystroju wnętrza warszawskiego Multikina Złote Tarasy oraz nowo otwartego w stolicy klubu The Eve.
0 1 0 0 0 20.05.2009Wiosenny boom na meble ogrodoweWiosną o wiele bardziej niż o wygląd domu, troszczymy się o nasz ogród. Z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info wynika, że zainteresowanie tym tematem wzrosło w kwietniu aż o 56 %.
0 1 0 0 0 20.05.2009Harder&Harder dla marki Plusssz UpAgencja Harder&Harder zakończyła realizację kampanii reklamowej Plusssz Up, nowego produktu z portfolio firmy Polski Lek SA.
0 1 0 0 0 20.05.2009Czy (co) się o nas mówi? (MarketingProfs)C. McDaniel, 13 Essential Social-Media 'Listening Tools', "MarketingProfs", 19.05.2009By dowiedzieć się, jak postrzegana jest nasza firma, nie wystarczy odbierać bezpośrednich informacji od klientów. Trzeba także wiedzieć, co się o nas mówi "za plecami" i czy w ogóle stanowimy jakikolwiek temat. "Profesorowie" polecają najlepsze narzędzia do monitorowania takich pogaduszek.
0 1 0 0 0 20.05.2009Macroscope OMD zrealizuje kampanię prasową „Wybory Europejskie – ty decydujesz”Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej wybrało dom mediowy Macroscope OMD do realizacji kampanii prasowej zachęcającej Polaków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Oferta Macroscope OMD zwyciężyła w przetargu zorganizowanym w ramach polityki informacyjnej Komisji Europejskiej.
0 1 0 0 0 20.05.2009Informedia Polska członkiem Stowarzyszenia Marketingu BezpośredniegoInformedia Polska Sp. z o.o. od dnia 14 maja 2009 roku została członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
0 2 0 0 0 20.05.2009Dobra Nasza dla Centrum Myśli Jana Pawła IISeria trzech layoutów to realizacja promująca tegoroczne obchody 30. rocznicy pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski.