STILLowy biuletyn dla klientów - Marketing przy Kawie
STILLowy biuletyn dla klientów
  • 0
  • 1
20.05.2009

STILLowy biuletyn dla klientów

Firma STILL uruchomiła nowe źródło informacji dla swoich klientów – biuletyn informacyjny STILLive.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2009

"Sukces w czasach kryzysu" – znaczenie marketingu w firmie gastronomicznej

Akcja edukacyjna „Sukces w czasach kryzysu”, prowadzona przez specjalizującą się w branży gastronomicznej angielską firmę konsultingową Pasiony Group, ma pomóc firmom z sektora przetrwać recesję i odnotować pozytywne wyniki. Zapotrzebowanie na tego typu działania zasygnalizowane zostało przez uczestników seminariów, prowadzonych przez Pasiony Group podczas targów EuroGastro 2009. Tematykę kontynuuje zestaw wskazówek dotyczących znaczenia działań marketingowych, kierowany do menadżerów odpowiedzialnych w firmach gastronomicznych za ten aspekt działalności.