0 1 20.05.2009STILLowy biuletyn dla klientówpublic relations TweetFirma STILL uruchomiła nowe źródło informacji dla swoich klientów – biuletyn informacyjny STILLive.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.05.2009"Legalny smakuje lepiej" - kampania informacyjna WWFRuszyła kampania informacyjna WWF pod patronatem Ministra Środowiska „Legalny smakuje lepiej”, której celem jest ograniczenie nielegalnego handlu kawiorem.
0 1 0 0 0 20.05.2009"Sukces w czasach kryzysu" – znaczenie marketingu w firmie gastronomicznejAkcja edukacyjna „Sukces w czasach kryzysu”, prowadzona przez specjalizującą się w branży gastronomicznej angielską firmę konsultingową Pasiony Group, ma pomóc firmom z sektora przetrwać recesję i odnotować pozytywne wyniki. Zapotrzebowanie na tego typu działania zasygnalizowane zostało przez uczestników seminariów, prowadzonych przez Pasiony Group podczas targów EuroGastro 2009. Tematykę kontynuuje zestaw wskazówek dotyczących znaczenia działań marketingowych, kierowany do menadżerów odpowiedzialnych w firmach gastronomicznych za ten aspekt działalności.
0 1 0 0 0 20.05.2009Novem udostępnia reklamy ofertoweNovem udostępnia klientom i wydawcom internetowym reklamy ofertowe – narzędzie technologiczne podnoszące efektywność internetowych kampanii reklamowych.
0 1 0 0 0 20.05.2009"Kraków jako plan filmowy" na spotkaniu Kraków PR i PSPRNa najbliższym spotkaniu Kraków PR i PSPR odbędzie się prezentacja Konrada Myślika: „Kraków jako plan filmowy.” Konrad Myślik to działacz Towarzystwa Miłośników Historii i Zabytków Krakowa, współtwórca Archi-Szopy i autor książki „Alfabet Małopolski”.