Czwarta odsłona programu punktowego dla mam kupujących w Tesco
  • 0
  • 1
4.05.2010

Czwarta odsłona programu punktowego dla mam kupujących w Tesco

W sieci hipermarketów Tesco po raz czwarty rozpoczyna się program lojalnościowy „Klub Szczęśliwego Maluszka”, przygotowany przez agencję 4Frame. Projekt jest skierowany do mam i został stworzony z myślą o potrzebach najmłodszych – ich prawidłowym rozwoju, odpowiednim żywieniu, pielęgnacji oraz dobrej zabawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2010

Branded Training jedną z recept na dochodowość

Jak wzmocnić dochodowość firmy – zwłaszcza w trudnych rynkowo czasach? Próbą odpowiedzi na to trudne pytanie był projekt badawczy przeprowadzony na początku 2010 roku przez firmę Executive-Conversation wraz z magazynem „Think Tank”. Badanie, w którym uczestniczyło 532 respondentów, dotyczyło silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w procesie budowania wysokiej dochodowości poprzez zdolność do zarządzania doświadczeniami klientów. Wyniki wskazały, że wyraźny przyrost dochodowości odnotowały firmy, które realizowały u siebie system szkoleń wspierających pracowników w budowaniu pożądanych doświadczeń klientów, czyli tzw. branded training.