Cityboard Media ogłasza konkurs na plakat przekonujący do ekologii
  • 0
  • 1
4.05.2010

Cityboard Media ogłasza konkurs na plakat przekonujący do ekologii

Firma reklamy zewnętrznej zaprasza wszystkie utalentowane plastycznie osoby do udziału w konkursie „Jak logicznie przekonać do ekologii”. Do 20 maja na adres ekoplakat@cityboard.pl można nadsyłać projekty plakatów outdoorowych przekonujących do ekologicznych rozwiązań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2010

Branded Training jedną z recept na dochodowość

Jak wzmocnić dochodowość firmy – zwłaszcza w trudnych rynkowo czasach? Próbą odpowiedzi na to trudne pytanie był projekt badawczy przeprowadzony na początku 2010 roku przez firmę Executive-Conversation wraz z magazynem „Think Tank”. Badanie, w którym uczestniczyło 532 respondentów, dotyczyło silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w procesie budowania wysokiej dochodowości poprzez zdolność do zarządzania doświadczeniami klientów. Wyniki wskazały, że wyraźny przyrost dochodowości odnotowały firmy, które realizowały u siebie system szkoleń wspierających pracowników w budowaniu pożądanych doświadczeń klientów, czyli tzw. branded training.